Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Raporty

Raporty

Lewandowski cenniejszy niż złoto?

Paweł Fajdek jako pierwszy sportowiec w historii lekkoatletycznych mistrzostw świata po raz trzeci z rzędu zdobył złoto w rzucie ...

Całość ›
Raporty

Ulubieńcy i szwarccharaktery polskiego sportu

Osiągnięcia polskich sportowców nie zawsze idą w parze z tym, jak są postrzegani Najbardziej lubianymi sportowcami są: Adam Małysz, ...

Całość ›
Raporty

Rynek sponsoringu w piłce nożnej rośnie

Jak wynika z autorskiej analizy firmy doradczej Deloitte sponsoring piłki nożnej w Polsce, i to zarówno na poziomie lokalnym, jak i ...

Całość ›
Raporty

Lewandowski i Kubot podzielili się mediami

Kubot osiągnął sukces sportowy, czy przełożył się on na medialny sukces Czy zdołał był bardziej medialny od Lewandowskiego, Press ...

Całość ›
Raporty

Ekstraklasa Piłkarskiego Biznesu 2017

Kolejny już raz Ekstraklasa zaprezentowała raport "Ekstraklasa Piłkarskiego Biznesu" przygotowany wraz z firmą EY   Ponad 700 ...

Całość ›
Raporty

Górnik zaskakuje medialnością

Po roku spędzonym na zapleczu LOTTO Ekstraklasy do najwyższej klasy rozgrywkowej wrócił jeden z najbardziej utytułowanych klubów w ...

Całość ›
Raporty

Anwil Włocławek zbadał swoich kibiców

Anwil Włocławek wraz z Sport Analytics zbadał opinie kibiców na temat klubu Sport Analytics od dawna zajmuje się badaniami kibiców, ...

Całość ›
Raporty

Lewandowski bardziej medialny niż Kubica

W czerwcu media chętnie informowały o kolejnych etapach powrotu najsłynniejszego polskiego kierowcy rajdowego do Formuły 1, jednak ...

Całość ›
Raporty

Legia królami medialnego polowania

Przerwa między sezonami to również ważny okres dla Ekstraklasy, w tym czasie najbardziej medialna była Legia Warszawa Po zakończeniu ...

Całość ›

Tagi

Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Fortuna Sponsorem Głównym koszykarskiej Legii Warszawa.
#sponsoringsport #legiawarszawa #koszykowka https://t.co/0OL2wmiCpj

Foot Truck rusza w trasę po miastach PKO Bank Polski Ekstraklasy.
#sponsoringsport #pkoekstraklasa #pilkanozna https://t.co/sHFLTkRjso