Raporty
Branża sportowa u progu technologicznej rewolucji
Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, zakłady sportowe czy e-sport – między innymi te trendy będą miały największy wpływ na ...
Lewandowski wrocił na szczyt medialności
W marcowym rankingu medialności w polskim futbolu na czele medialnych klubów pozostała Legia, Lewandowski wrócił na pierwsze miejsce ...
Wisła i Piątek zyskują na medialności
W styczniu w rankingach medialności w polskiej piłce nastąpiły duże, choć spodziewane zmiany Akcja ratunkowa Wisły Kraków, a także ...
Sport potrzebuje sponsoringu
Kolejny raz instytut badawczy ARC Rynek i Opinie zaprezentował wyniki badań "Sponsoring Monitor", które wskazują wpływ oraz odbiór ...
Kubica nie traci na popularności
Robert Kubica, polska twarz Formuły 1, to jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców Jego powrót do wyścigów to duża ...
Internet Rzeczy połączy kibica ze światem sportu
Inteligentne stadiony zapewnią podmiotom z branży sportowej nowe źródło dochodu a zawodnikom komfort wynika z raportu Deloitte Coraz ...
Legia na czele od początku sezonu
Na przestrzeni lipca, kolejny miesiąc z rzędu, to Legia była najbardziej medialnym klubem Ekstraklasy – wynika z analizy ...
Przychody klubów 1 Ligi wyniosły w 2017 roku prawie 107 mln zł
Firma doradcza Deloitte pierwszy raz postanowiła zbadać zespoły Pierwszej Ligi, ich przychody wyniosły prawie 107 mln ...
Press Service z kolejną odsłoną wojny płci, tym razem w bokserskim wydaniu
Press Service zbadał medialność kolejnych sportowców dwóch płci, tym razem przyjrzał się Tomaszowi Adamkowi i Agnieszce ...