Raporty

Przychody klubów Premier League wynoszą już prawie 5 mld funtów
Łączne przychody klubów Premier League w sezonie 2017/18 wyniosły aż 4,8 mld funtów, co stanowi wzrost o 6 proc w porównaniu z ...

Piłkarskie stadiony napędzają lokalne gospodarki
Jak wynika z najnowszych badań, stadiony piłkarskie w całej Europie już teraz przynoszą szereg wymiernych korzyści, w tym ogromny ...

Branża sportowa u progu technologicznej rewolucji
Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, zakłady sportowe czy e-sport – między innymi te trendy będą miały największy wpływ na ...

Lewandowski wrocił na szczyt medialności
W marcowym rankingu medialności w polskim futbolu na czele medialnych klubów pozostała Legia, Lewandowski wrócił na pierwsze miejsce ...

Wisła i Piątek zyskują na medialności
W styczniu w rankingach medialności w polskiej piłce nastąpiły duże, choć spodziewane zmiany Akcja ratunkowa Wisły Kraków, a także ...

Sport potrzebuje sponsoringu
Kolejny raz instytut badawczy ARC Rynek i Opinie zaprezentował wyniki badań "Sponsoring Monitor", które wskazują wpływ oraz odbiór ...

Kubica nie traci na popularności
Robert Kubica, polska twarz Formuły 1, to jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców Jego powrót do wyścigów to duża ...

Internet Rzeczy połączy kibica ze światem sportu
Inteligentne stadiony zapewnią podmiotom z branży sportowej nowe źródło dochodu a zawodnikom komfort wynika z raportu Deloitte Coraz ...

Legia na czele od początku sezonu
Na przestrzeni lipca, kolejny miesiąc z rzędu, to Legia była najbardziej medialnym klubem Ekstraklasy – wynika z analizy ...