Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Biznes

Portal Sponsoring Sport.pl jest platformą pozwalającą przedstawicielom biznesu na poszukiwanie najbardziej dopasowanych form promocji z wykorzystaniem sportu, które pozwalają na dotarcie do klienta docelowego oraz zwiększanie zysku.

Sport niesie za sobą wiele atutów, które pozwalają realizować skuteczne działania marketingowe oraz wyróżnić się na tle konkurencji stosując niestandardowe formy promocji.

Korzystając z portalu uzyskasz odpowiedź oraz rozwiązania związane z najczęściej zadawanymi pytaniami związanymi z promowaniem w sporcie – Jakie korzyści niesie za sobą sponsoring sportowy? Jak zostać sponsorem? Jak zacząć sponsorować lub promować się poprzez sport?

DZIAŁANIE PORTALU

Rozpoczynając korzystanie z portalu czekają na Ciebie następujące kroki:

1. Dokonują rejestracji swojego profilu oraz płatności

2. Wyszukują interesujące ich oferty

3. W przypadku zainteresowania daną ofertą inicjują kontakt

4. Prowadzą rozmowy, negocjacje, podpisują umowę

5. Korzystają z podpisanej umowy, zyskują liczne formy promocji

W szczególności do przedstawicieli biznesu zalicza się: małe, średnie, duże przedsiębiorstwa a także agencje marketingowe.

ZALETY

• Różnorodność wyboru projektów

Platforma skupia w sobie przedstawicieli najróżniejszych dyscyplin sportowych, wśród których są reprezentanci dyscyplin uważanych za elitarne, ekstremalne, masowe, zimowe, letnie, indywidualne, zespołowe oraz inne. Pozwala to na znalezienie odpowiedniego projektu, spójnego z komunikacją marki, dotarciem do klienta docelowego. Marka ekskluzywnych zegarków znajdzie projekt docierający do zamożnych żeglarzy, producent okien do dużej liczby młodych ludzi, biegaczy, którzy właśnie myślą o remoncie lub zakupie swojego domu.

• Różnorodność produktów

Liczne projekty sportowe podzielone są na specjalne produkty: sponsoring, event, reklama, ambasador. Pozwala to na wybór najlepszej formy promocji poprzez sport. Nie zawsze trzeba być sponsorem, można wyeksponować się podczas ciekawego eventu, wywiesić swoją reklamę w szatni basenu, hali sportowej czy znaleźć sportowego ambasadora, influensera, który wypromuje nasze produkty.

• Łatwość wyboru interesującego projektu

Wszystkie znajdujące się na platformie projekty można w bardzo łatwy sposób wyszukać i posegregować za pomocą specjalnej wyszukiwarki. Wyszukiwarka pozwala na znalezienie odpowiedniego dla siebie projekty, należy jedynie podać interesujące nas dane dotyczące m.in. rodzaju produktu, sportu, lokalizacji działań.

• Oszczędność czasu i pieniędzy podczas planowania działań marketingowych

Licznie zastosowane na portalu udogodnienia sprawdzą się podczas planowania działań marketingowych. Osoby odpowiedzialne za działania marketingowe w bardzo łatwy sposób znajdą na platformie interesujące projekty. Bez potrzeby kontaktu z przedstawicielem danego podmiotu lub sportowcem można poznać jego ofertę, zapoznać się z opisem, danymi marketingowymi, statystykami, które pomogą w podjęciu decyzji. Przeglądanie ofert nie wymaga kontaktowania się z każdym z osobna, a jedynie znalezieniem jego oferty. Kontakt jest potrzebny i możliwy w przypadku poznania jeszcze większej ilości szczegółów lub rozmów dotyczących nawiązania współpracy.

• Większa skuteczność działań marketingowych przedsiębiorstwa

Mnogość możliwości wyszukiwania projektów pozwala na realizację lepszych i bardziej dopasowanych działań marketingowych przedsiębiorstwa. Bardziej wiarygodne, trafiające do grupy docelowej działania przekładają się na większą efektywność oraz lepsze zyski.

• Profesjonalizm podmiotów znajdujących się na platformie

Wszyscy użytkownicy, oraz reprezentowane przez nich instytucje są profesjonalne. Stworzenie na portalu oferty wymaga profesjonalnego podejścia do sponsoringu, sprzedaży reklam i praw wizerunkowych. Ma to odzwierciedlenie w przypadku nawiązania współpracy i jej realizacji.

• Ograniczenie otrzymywania ofert sponsoringowych

Portal ma w pewnym stopniu ograniczyć obecne działania przedstawicieli sportu, którzy często masowo przesyłają prośby lub oferty sponsoringowe, nie wpisujące się w działalność firmy. W portalu to przedstawiciele biznesu znajdują interesujące ich projekty i kontaktują się z wybranymi przez siebie podmiotami.

 

Tissot w dalszym ciągu współpracuje z Tour de Pologne, z okazji jubileuszowego wyścigu stworzył dedykowane zegarki.
#sponsoringsport #tourdepologne #tissot https://t.co/29Qfu7arWl

Program Ślęzy 500 po 500 przynosi pierwsze efekty.
#sonsoringsport #slezawroclaw #koszykowka https://t.co/qRs4FI2x4O