Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Portal

Sponsoring Sport.pl to innowacyjna platforma, który łączy ze sobą świat sportu oraz biznesu, a także dostarcza najnowsze informacji z branży marketingu, sponsoringu sportowego oraz promocji poprzez sport.

Portal jest zaawansowaną platformą do łączenia ze sobą przedstawicieli biznesu oraz sportu. Jego możliwości zostały pogrupowane na cztery rodzajów produktów:

  • sponsoring
  • event
  • reklama
  • ambasador

Ideą portalu jest umieszczanie w nim ofert przez przedstawicieli sportu pozwalających na promowanie się podczas imprez sportowych lub z wykorzystaniem sportu. Każda z umieszczonych na portalu ofert widoczna jest dla przedstawicieli biznesu, którzy mają okazję zapoznać się z ofertami, po dokonaniu najlepszego wyboru i uzgodnieniu warunków promować się.

Za pomocą platformy internetowej przedstawiciele biznesu znajdują najlepszą dla siebie formę promocji z wykorzystaniem sportu, przedstawiciele sportu natomiast kolejną formę finansowania swojej działalności sportowej. Oprócz tego obydwie grupy mogą skorzystać z publikowanych na portalu porad dotyczących sponsoringu sportowego.

Dopełnieniem portalu jest działający od ponad 2 lat portal informacyjny, na którym znajdą się najnowsze informacje z branży marketingu sportowego, porady, publicystyka czy wywiady. Informacyjna część serwisu dostarcza wiedzę, ale także zwiększa medialność. Znajdują się w nim również informacje na temat działań użytkowników portalu. Sponsoring Sport.pl jest portalem rozpoznawalnym w branży sportowej, treści na nim zamieszczane są badane przez największe instytuty zajmujące się monitoringiem mediów.

 

OPŁATY

Portal stanowi bardzo zaawansowane narzędzie oferujące wiele zalet dla każdego użytkownika, z tego powodu dostęp do niego jest zamknięty oraz płatny. Z portalu korzystają wyłącznie osoby realnie zainteresowane sponsoringiem i produktami, które oferuje Każda prośba o rejestrację jest sprawdzana i akceptowana.

Wprowadzenie opłat za korzystanie ma na celu ograniczenie dostępu do portalu przez osoby niepożądane, pozwala na zachowanie dyskrecji, której wymaga profesjonalny biznes. Opłaty za korzystanie z portalu są niskie, nie stanowią obciążenia dla jego uczestników oraz bariery dla osób zainteresowanych. Ceny dla przedstawicieli sportu zaczynają się już od niecałych 250 zł, czyli około 21 zł miesięcznie, dla przedstawicieli biznesu 399 zł, czyli około 33 złotych.

OBECNIE KORZYSTANIE Z PORTALU JEST BEZPŁATNE.

 

ODBIORCY PORTALU

Portal skierowany jest do dwóch rodzajów odbiorców, którymi są przedstawiciele BIZNESU oraz SPORTU.

W szczególności do przedstawicieli sportu zalicza się: kluby, związki, organizacje sportowe, zarządców lig, obiektów sportowych, organizatorów imprez sportowych, sportowców oraz ich menagerów itp.

W szczególności do przedstawicieli biznesu zalicza się: małe, średnie, duże przedsiębiorstwa a także agencje marketingowe, pośredniczące w planowaniu działań marketingowych oraz zakupie miejsc reklamowych.

 

JAK DZIAŁA

W zależności od rodzaju podmiotu jakiego jesteś przedstawicielem portal działa inaczej, dlatego podzielony został na dwie części: BIZNES oraz SPORT.

 

CELE PORTALU

  • Prezentowanie ofert z pogranicza sponsoringu, reklamy i praw wizerunkowych organizacji sportowych, sportowców, którzy stale poszukują partnerów biznesowych;
  • Stworzenie miejsca, które pozwoli przedsiębiorcą na porównywanie oraz wybór najlepszych ofert sponsoringowych i reklamowych w zakresie sportu;
  • Dostarczanie ofert, które pozwolą przedsiębiorstwa, ich marką i produktom na wyróżnienie się wśród swojej konkurencji;
  • Zwiększenie medialności klientów sportowych i biznesowych poprzez nawiązanie współpracy;
  • Rozwój polskiego sportu poprzez pomoc w jego finansowaniu;
  • Stanowienie bazy do świadczenia usług doradczych z zakresu sponsoringu sportowego wśród klientów sportowych oraz biznesowych;
  • Stworzenie największej w Polsce bazy organizacji sportowych, sportowców a także przedsiębiorstw zainteresowanych sportem;