Raporty

Brak piłki nie zmienił tabeli medialności
Mimo epidemii koronawirusa na czele najbardziej medialnych klubów znalazła się Legia Warszawa, najbardziej medialnym zawodnikiem był ...

Polacy a aktywność fizyczna w czasie epidemii
Domodipl - platforma modowa na podstawie działań swoich klientów postanowiła stworzyć specjalny raport, w którym przyjrzała się ...

Legia najbardziej medialna również w czasie koronawirusa
Marcowy ranking medialności klubów PKO BP Ekstraklasy nie przyniósł większych zmian Po raz kolejny najlepsza była Legia Warszawa, a ...

Najbardziej znani sponsorzy sportu
Ze sponsoringiem sportu Polacy najczęściej kojarzą firmy: PKN Orlen, Adidas oraz Nike, temu tematowi przyjżał się ARC Rynek i ...

Przychody klubów 1 Ligi wyniosły w 2018 roku ponad 90 mln zł
Firma doradcza Deloitte opublikowala raport dotyczący przychodów klubów grających w sezonie 2018/2019 w Fortuna 1 Lidze Łączne ...

Coraz więcej Polaków gra w piłkę, wizerunek PZPN-u mocno w górę
W czerwcu 2019 roku, na zlecenie UEFA, firma Kantar Media przeprowadziła szczegółowe badania pod kątem wizerunku Polskiego Związku ...

Pucharowicze najbardziej medialni
W pierwszym miesiącu nowego sezonu PKO BP Ekstraklasy obyło się bez zaskoczeń - Legia Warszawa utrzymała miano najpopularniejszego ...

2018 rok pod znakiem rekordów w esporcie
Deloitte stworzył nowy raport dotyczący esportu - „Let’s Play! The European esports market”, w którym wskzał zyski jakie ...

Kto gra w Ekstraklasa Games?
Mężczyźni w wieku 18-29 lat, interesujący się piłką nożną i FIFA to najczęściej, jak wynika z badań Kantar Polska, uczestnicy ...