Raporty
![](https://sponsoringsport.pl/wp-content/uploads/2018/11/deloitte.png)
Raport Deloitte „1 Liga finansowa – rok 2019”
Z roku na rok zwiększają się przychody klubów grających w rozgrywkach Fortuna 1 Ligi W 2019 roku wyniosły 91,0 mln zł Jak ...
![](https://sponsoringsport.pl/wp-content/uploads/2016/09/Press-Service-logo.png)
Legia Warszawa również w czerwcu na czele medialności
Czerwiec był pierwszym pełnym miesiącem gry po przymusowej przerwie spowodowanej koronawirusem Aż sześć ligowych kolejek ...
![](https://sponsoringsport.pl/wp-content/uploads/2016/09/Press-Service-logo.png)
Ligowy hit miał wpływ na majową medialność
Polska PKO Ekstraklasa jako jedna z pierwszych ligi w Europie wznowiła swoje rozgrywki, jednym z pierwszych spotkań był mecz Lecha z ...
![](https://sponsoringsport.pl/wp-content/uploads/2016/09/Press-Service-logo.png)
Brak piłki nie zmienił tabeli medialności
Mimo epidemii koronawirusa na czele najbardziej medialnych klubów znalazła się Legia Warszawa, najbardziej medialnym zawodnikiem był ...
![](https://sponsoringsport.pl/wp-content/uploads/2017/05/Fitness-girl.png)
Polacy a aktywność fizyczna w czasie epidemii
Domodipl - platforma modowa na podstawie działań swoich klientów postanowiła stworzyć specjalny raport, w którym przyjrzała się ...
![](https://sponsoringsport.pl/wp-content/uploads/2016/09/Press-Service-logo.png)
Legia najbardziej medialna również w czasie koronawirusa
Marcowy ranking medialności klubów PKO BP Ekstraklasy nie przyniósł większych zmian Po raz kolejny najlepsza była Legia Warszawa, a ...
![](https://sponsoringsport.pl/wp-content/uploads/2016/09/ARC-Rynek-i-Opinia-logo.png)
Najbardziej znani sponsorzy sportu
Ze sponsoringiem sportu Polacy najczęściej kojarzą firmy: PKN Orlen, Adidas oraz Nike, temu tematowi przyjżał się ARC Rynek i ...
![](https://sponsoringsport.pl/wp-content/uploads/2018/11/deloitte.png)
Przychody klubów 1 Ligi wyniosły w 2018 roku ponad 90 mln zł
Firma doradcza Deloitte opublikowala raport dotyczący przychodów klubów grających w sezonie 2018/2019 w Fortuna 1 Lidze Łączne ...
![](https://sponsoringsport.pl/wp-content/uploads/2016/08/PZPN.png)
Coraz więcej Polaków gra w piłkę, wizerunek PZPN-u mocno w górę
W czerwcu 2019 roku, na zlecenie UEFA, firma Kantar Media przeprowadziła szczegółowe badania pod kątem wizerunku Polskiego Związku ...