Raporty
![](https://sponsoringsport.pl/wp-content/uploads/2016/09/IRCenter-logo.png)
Najbardziej angażujące kampanie prozdrowotne
Polska agencja badawcza IRCenter przyjrzała się najbardziej angażującym kampanią prospołecznym w Polsce, dominują te dotyczące ...
![](https://sponsoringsport.pl/wp-content/uploads/2016/09/Press-Service-logo.png)
Włodarczyk najbardziej medialna
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów przygotował specjalny raport medialności, porównał w nim ilość publikacji sierpniowych na temat ...
![](https://sponsoringsport.pl/wp-content/uploads/2016/09/ARC-Rynek-i-Opinia-logo.png)
Rio lepiej odebrane niż Londyn
Coraz częściej instytucje podsumowują Igrzyska Olimpijskie w Rio, tym razem specjalny raport stworzył instytut ARC Rynek i Opinia, ...
![](https://sponsoringsport.pl/wp-content/uploads/2016/09/Press-Service-logo.png)
Włodarczyk, Majka i Małachowski najbardziej medialni
XXXI Letnie Igrzyska Olimpijskie przeszły do historii 235 reprezentantów Polski wywalczyło w sumie 11 medali „PRESS-SERVICE Monitoring ...
![](https://sponsoringsport.pl/wp-content/uploads/2016/07/Lotto-Ekstraklasa-1.png)
Ekstraklasa Piłkarskiego Biznesu – raport EY
Kolejny już raz spółka Ekstraklasa oraz EY przygotowały raport dotyczący stanu finansowego klubów Zaprezentowano coroczny raport ...
![](https://sponsoringsport.pl/wp-content/uploads/2016/07/Deloitte.png)
Przychody klubów Ekstraklasy rosną – raport Deloite
Tuz przed początkiem nowego sezonu Ekstraklasy znana firma badawcza Deloitte przedstawiła kolejny już raport dotyczący przychodów ...