Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Najbardziej angażujące kampanie prozdrowotne

Polska agencja badawcza IRCenter przyjrzała się najbardziej angażującym kampanią prospołecznym w Polsce, dominują te dotyczące sportu i jedzenia.

Najbardziej angażującymi internautów do tworzenia treści są kampanie dotyczące biegania, dotyczące jedzenia są najchętniej wyszukiwane w internecie. Najczęściej pamiętanymi kampaniami (po 6%) są „Aktywnie po zdrowie” Fundacji BOŚ i „Pij Mleko, będziesz wielki” Stowarzyszenia IAA. Najbardziej internetową kampanią jest „Pomoc mierzona kilometrami” T-Mobile, zdecydowanie najczęściej wyszukiwana i dyskutowana.
41% internautów faktycznie kojarzy jakieś kampanie społeczne*. Internauci najczęściej są w stanie przywołać z pamięci program Banku Ochrony Środowiska – „Aktywnie po zdrowie” (6,4%)„Pij mleko będziesz wielki” (5,6%) oraz „I am krewki” (4,0%).


Spośród 10 najczęściej spontanicznie wymienianych kampanii, w sieci największe zaangażowanie wywołała kampania T-mobile „Pomoc mierzona kilometrami”, która była zarówno najczęściej wyszukiwania w sieci (poszukiwanie specjalnej aplikacji) jak i dyskutowana (dzielenie się informacjami o swoich wynikach sportowych). Wysokie wyniki pod względem wyszukań w sieci miały także skierowane do rodziców kampanie, które koncentrowały się na zdrowym żywieniu dzieci. Natomiast dużo treści w sieci pojawiło się w nawiązaniu do hasła „Pij mleko będziesz wielki”, które było używane w codziennych dyskusjach internautów.

Cały raport można pobrać ze strony www.ircenter.com.

Na badanie składają się: wyniki badania kwestionariuszowego CAWI (przeprowadzonego na próbie 1042 internautów w sierpniu 2016 r.), analiza social media i wyszukiwań w Google.

Źródło: IRCenter.com

Najnowsze

Współpraca Wisły Puławy z Grupą Azoty przedłużona

Współpraca Klubu Sportowego Wisła Puławy z Grupą Azoty Zakładami Azotowymi Puławy będzie trwała przez kolejne trzy sezony Obie ...

Całość ›

Legia wraca z programem „Legiony”

„Legiony” to wracający projekt dla kibiców Legii Warszawa, dzięki któremu najbardziej zaangażowani w życie klubu fani mogą ...

Całość ›

Wisła Kraków ma tymczasowego Prezesa

Wisła Kraków od dłuższego czasu ma spore problemy, nie tylko sportowe ale również organizacyjne W środę z funkcji Prezesa ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›