Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Rio lepiej odebrane niż Londyn

Coraz częściej instytucje podsumowują Igrzyska Olimpijskie w Rio, tym razem specjalny raport stworzył instytut ARC Rynek i Opinia, porównał od odbiór startów naszej kadry w Rio i Londynie.
74% Polaków dobrze ocenia występ polskich sportowców na olimpiadzie ? to o 38 punktów procentowych lepiej niż olimpiadę w Londynie. Wydarzenia, które najbardziej utkwiły widzom w pamięci po ostatniej olimpiadzie to: afera dopingowa braci Zielińskich (39%) oraz rekord świata w rzucie młotem Anity Włodarczyk (38%) – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.

Polacy są zgodni – olimpiada w Rio była udana dla naszej reprezentacji. Nieco bardziej optymistyczne w ocenie są kobiety – 77% z nich pozytywnie ocenia występ polskich sportowców (mężczyźni: 72%). W porównaniu z badaniem przeprowadzonym 4 lata temu po olimpiadzie w Londynie, występ w Rio był, zdaniem kibiców, niekwestionowanym sukcesem.

Jak oceniasz występ polskiej reprezentacji na olimpiadzie w Rio?

Źródło: ARC Rynek i Opinia, 29.08.2016

Jak oceniasz występ polskiej reprezentacji na olimpiadzie w Londynie?


Źródło: ARC Rynek i Opinia, 12.08.2016

“Na ocenę występu polskich sportowców na olimpiadach mogły mieć wpływ rozgrywki EURO poprzedzające olimpiady. O ile nastroje kibiców po EURO 2012 były bardzo negatywne, o tyle – po EURO 2016 odwrotnie. Po raz pierwszy od wielu lat polska drużyna zaszła tak wysoko. Dlatego kibice oglądali olimpiadę z pozytywnym nastawieniem i w większym stopniu potrafili doceniać sukcesy polskich sportowców, zwłaszcza że liczba medali była wyższa niż w Londynie” –komentuje Adam Czarnecki z ARC Rynek i Opinia.

Niestety, sukcesy sportowe przesłoniła afera dopingowa z polskimi sztangistami w roli głównej, która – obok zwycięstwa Anity Włodarczyk i pobicia przez nią rekordu świata – stała się najbardziej zapamiętanym wydarzeniem tych igrzysk.
Jakie wydarzenie związane z olimpiadą w Rio utkwiło Ci najbardziej w pamięci? TOP 5

Źródło: ARC Rynek i Opinia, 29.08.2016

“Występ Polaków na olimpiadzie w Rio miał swoje blaski i cienie. Niestety wiele sukcesów sportowych przysłoniła afera dopingowa, która była najbardziej zauważonym wydarzeniem tych igrzysk. Jest to sygnał dla osób i organizacji zajmujących się sportem, że walka z dopingiem jest tak samo istotna jak dbałość o wysokie wyniki naszych sportowców. Zwycięstwa cieszą kibiców wtedy, gdy gra jest fair” – komentuje Adam Czarnecki z ARC Rynek i Opinia.

Informacja o badaniach
Badanie (2016)  zostało zrealizowane techniką CAWI (ankiety online na własnym panelu epanel.pl) na reprezentatywnej pod względem wieku, płci i miejsca zamieszkania próbie respondentów, N=836. Czas realizacji: 22-29.08.2016

Badanie (2012) zostało przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia w dniu 12.08.2012 metodą CAWI (badania on-line) na reprezentatywnej pod względem wieku, płci i miejsca zamieszkania próbie respondentów N=500.

Źródło: ARC Rynek i Opinia

Najnowsze

Alojzy Nowak kolejną kadencję prezesem Zarządu Głównego Akademickiego Związku Sportowego

Profesor Alojzy Nowak – rektor elekt Uniwersytetu Warszawskiego, członek Rady Polskiego Komitetu Olimpijskiego został prezesem ...

Całość ›

PreZero sponsorem tytularnym Grand Prix PLS

Grand Prix Polskiej Ligi Siatkówki ma nowego sponsora tytularnego Została nim grupa PreZero, wiodąca w Europie firma zajmująca się ...

Całość ›

Holenderska agencja Expoza obsłuży profile Ekstraklasy na YouTube

Expoza, będąca częścią holenderskiej ODMedia Group, będzie odpowiedzialna za bieżącą obsługę kanałów w serwisie YouTube: ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Alojzy Nowak kolejną kadencję prezesem Zarządu Głównego Akademickiego Związku Sportowego.
#sponsoringsport #azs https://sponsoringsport.pl/alojzy-nowak-kolejna-kadencje-prezesem-zarzadu-glownego-akademickiego-zwiazku-sportowego/

PreZero sponsorem tytularnym Grand Prix PLS.
#sponsoringsport #siatkowka #prezero https://sponsoringsport.pl/prezero-sponsorem-tytularnym-grand-prix-pls/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.