Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kto gra w Ekstraklasa Games?

Mężczyźni w wieku 18-29 lat, interesujący się piłką nożną i FIFA to najczęściej, jak wynika z badań Kantar Polska, uczestnicy Ekstraklasa Games, pierwszych rozgrywek największego w historii turnieju FIFA w Polsce.

Do udziału w premierowej edycji wydarzenia dokonano rekordowej liczby zgłoszeń – ponad 17 tysięcy. Już teraz kolejnym projektem esportowym Ekstraklasy zainteresowanych jest 91% graczy.

Jak pokazują badania Kantar Polska w Ekstraklasa Games udział wzięli przede wszystkim mężczyźni (99%). To głównie osoby młode w wieku od 18 do 29 lat (55%), ale blisko co czwarty gracz ma od 30 do 39 lat (23%). Są to częściej fani piłki nożnej (92%) i FIFA (87%) niż innych sportów (83%). Jednocześnie 60% z nich deklaruje się jako miłośnicy gier komputerowych.

– “Wśród uczestników premierowego turnieju nie brakuje kibiców Ekstraklasy, bo zainteresowanie ligą deklaruje 88% graczy. Jednocześnie 80% przyznaje, że ma swój ulubiony klub piłkarski w Polsce, a 82% śledzi wyniki meczów Ekstraklasy. W zdecydowanej większości są to ludzie młodzi, Ekstraklasa Games stanowi więc świetne narzędzie do promocji i umacniania wśród nich przywiązania do polskiej ligi. Dla sponsorów tego typu rozgrywki to też efektywny i ciekawy sposób dotarcia do młodego pokolenia. Biorąc pod uwagę trendy, esport to perspektywiczny rynek, dlatego po sukcesach pierwszej edycji turnieju zamierzamy nadal rozwijać się w tym obszarze” – mówi Marcin Mikucki, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży w Ekstraklasie S.A.

Pierwszy w historii turniej Ekstraklasa Games został pozytywnie oceniony przez samych uczestników. Zgodnie w wynikami badań Kantar Polska 96% z nich jest zadowolonych z uruchomienia rozgrywek esportowych Ekstraklasy, a 95% cieszy zaangażowanie w projekt wszystkich klubów grających w lidze. Jednocześnie 90% uczestników doceniła możliwość obejrzenia transmisji rozgrywek w telewizji Polsat Games. Zdecydowana większość graczy chce wziąć udział w kolejnym tego typu projekcie esportowym Ekstraklasy – 91%.

Ekstraklasa Games to największy projekt esportowy FIFA w Polsce, który dawał możliwość rywalizacji o punkty do światowego rankingu FIFA 19 Global Series, z którego można było awansować do właśnie zakończonych Mistrzostw Świata w FIFA 19. Dzięki organizacji tego turnieju Ekstraklasa dołączyła do ścisłej europejskiej czołówki lig piłkarskich, które uruchomiły swoje rozgrywki esportowe – La Liga, Bundesliga i Premier League. W wydarzeniu brali udział zarówno amatorzy, jak i profesjonaliści. Na podium premierowej stanęła ekipa Pogoni Szczecin, która pokonała w finale Legię Warszawa. Dla zwycięzców przeznaczono 20 tys. złotych, a łączna pula nagród dla pierwszej trójki wyniosła 35 tys. zł. Projekt realizowany był z we współpracy z Polsat Games, firmą ESL i Lagardere Sports. Partnerami wydarzenia były Media Expert, KFC, a także marką Aztorin, która ufundowała nagrody dla zwycięzców.

 

 

Najnowsze

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO

Siatkarki KSZO Ostrowiec będą pić naturalną wodę mineralną Kryniczankę Umowa z firmą podpisana została na rok W przypadku ...

Całość ›

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach Pod ...

Całość ›

Uponor na kolejny sezon z Developresem

KS Developres Rzeszów SA poinformował, że umowa sponsorka z firmą Uponor została przedłużona Współpraca pomiędzy klubem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Code: 104
Please refer to our Error Message Reference.

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO.
#sponsoringsport #kszoostrowiec #siatkowka https://t.co/307Rjmcc3D

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pko https://t.co/WQJTAXmdKh