Raporty

Rynek sponsoringu w piłce nożnej rośnie
Jak wynika z autorskiej analizy firmy doradczej Deloitte sponsoring piłki nożnej w Polsce, i to zarówno na poziomie lokalnym, jak i ...

Lewandowski i Kubot podzielili się mediami
Kubot osiągnął sukces sportowy, czy przełożył się on na medialny sukces Czy zdołał był bardziej medialny od Lewandowskiego, Press ...

Ekstraklasa Piłkarskiego Biznesu 2017
Kolejny już raz Ekstraklasa zaprezentowała raport "Ekstraklasa Piłkarskiego Biznesu" przygotowany wraz z firmą EY Ponad 700 ...

Górnik zaskakuje medialnością
Po roku spędzonym na zapleczu LOTTO Ekstraklasy do najwyższej klasy rozgrywkowej wrócił jeden z najbardziej utytułowanych klubów w ...

Anwil Włocławek zbadał swoich kibiców
Anwil Włocławek wraz z Sport Analytics zbadał opinie kibiców na temat klubu Sport Analytics od dawna zajmuje się badaniami kibiców, ...

Lewandowski bardziej medialny niż Kubica
W czerwcu media chętnie informowały o kolejnych etapach powrotu najsłynniejszego polskiego kierowcy rajdowego do Formuły 1, jednak ...

Legia królami medialnego polowania
Przerwa między sezonami to również ważny okres dla Ekstraklasy, w tym czasie najbardziej medialna była Legia Warszawa Po zakończeniu ...

Raport Aktywność fizyczna Polaków 2017
Prawie tyle samo Polaków interesuje się sportem w sposób aktywny, co bierny; skokom narciarskim kibicuje więcej kobiet niż mężczyzn, ...

„Piłkarska liga finansowa – rok 2016” – edycja 2017
Deloitte opublikował coroczny raport "Piłkarska Liga Finansowa" 11 edycja corocznego raportu Deloitte przedstawia przychody (za rok ...