Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Rok Wisły w social mediach

170 milionów kontaktów z marką, 3,6 miliona polubień, 350 tysięcy wzmianek i 250 tysięcy komentarzy oraz estymowany ekwiwalent reklamowy na poziomie prawie 20 milionów złotych – tak na podstawie analizy przeprowadzonej przez agencję komunikacji marketingowej Abanana wyglądał rok Wisły Kraków w social mediach!

Agencja Abanana przeprowadziła analizę za pośrednictwem narzędzia Unamo i sprawdziła ile się mówi o Wiśle w social mediach. Raport agencji dotyczy okresu od 21 lutego 2017 do 21 lutego 2018.

Szczegółowy raport – LINK

W ciągu roku ponad dwudziestokrotnie liczba wzmianek o Wiśle przekroczyła barierę 2 500. Co ważne, niemal 85% z nich miało pozytywny wydźwięk. Jak widać, najważniejszym kanałem komunikacji był Facebook, następnie zaś niemal identycznie ważne były Youtube, Twitter i Instagram. W gronie największych „influencerów” oprócz oficjalnego konta Wisły Kraków na Facebooku, Twitterze i YouTube, pojawiły się także dwa facebookowe fanpage’e kibicowskie. Wisła interesuje Fanów tak mocno, że wypowiadają się oni nie tylko na oficjalnych kanałach komunikacji.

Od 21 lutego 2017 do 21 lutego 2018 posty związane z Wisłą Kraków spotkały się z 3 589 067 polubieniami, Kibice i Kibicki aż 247 474 razy pokusili się o komentarz, zaś 58 069 razy wiślackie treści zostały udostępnione. Nic dziwnego, że takie zaangażowanie kibicowskie pozwoliło oszacować ekwiwalent reklamowy na prawie 6 milionów dolarów.

Bardziej aktywnymi użytkownikami byli mężczyźni, lecz docenić należy 22 000 wypowiedzi przedstawicielek płci pięknej na Facebooku. Panie gonią panów zwłaszcza na Instagramie – aż 41,7% wpisów pod wiślackimi treściami na tym serwisie społecznościowym było autorstwa jego użytkowniczek.

Najwięcej wypowiedzi – jak można było się spodziewać – zostało zarejestrowanych w godzinach wieczornych, zwykle w czasie zakończenia meczów Białej Gwiazdy. W nocy fani Wisły grzecznie śpią, by potem w dzień mieć czas na komentowanie i wszelkie inne przejawy zainteresowania wszystkim, co z Klubem związane.

Źródło: Wisła Kraków

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›