Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Rok Wisły w social mediach

170 milionów kontaktów z marką, 3,6 miliona polubień, 350 tysięcy wzmianek i 250 tysięcy komentarzy oraz estymowany ekwiwalent reklamowy na poziomie prawie 20 milionów złotych – tak na podstawie analizy przeprowadzonej przez agencję komunikacji marketingowej Abanana wyglądał rok Wisły Kraków w social mediach!

Agencja Abanana przeprowadziła analizę za pośrednictwem narzędzia Unamo i sprawdziła ile się mówi o Wiśle w social mediach. Raport agencji dotyczy okresu od 21 lutego 2017 do 21 lutego 2018.

Szczegółowy raport – LINK

W ciągu roku ponad dwudziestokrotnie liczba wzmianek o Wiśle przekroczyła barierę 2 500. Co ważne, niemal 85% z nich miało pozytywny wydźwięk. Jak widać, najważniejszym kanałem komunikacji był Facebook, następnie zaś niemal identycznie ważne były Youtube, Twitter i Instagram. W gronie największych „influencerów” oprócz oficjalnego konta Wisły Kraków na Facebooku, Twitterze i YouTube, pojawiły się także dwa facebookowe fanpage’e kibicowskie. Wisła interesuje Fanów tak mocno, że wypowiadają się oni nie tylko na oficjalnych kanałach komunikacji.

Od 21 lutego 2017 do 21 lutego 2018 posty związane z Wisłą Kraków spotkały się z 3 589 067 polubieniami, Kibice i Kibicki aż 247 474 razy pokusili się o komentarz, zaś 58 069 razy wiślackie treści zostały udostępnione. Nic dziwnego, że takie zaangażowanie kibicowskie pozwoliło oszacować ekwiwalent reklamowy na prawie 6 milionów dolarów.

Bardziej aktywnymi użytkownikami byli mężczyźni, lecz docenić należy 22 000 wypowiedzi przedstawicielek płci pięknej na Facebooku. Panie gonią panów zwłaszcza na Instagramie – aż 41,7% wpisów pod wiślackimi treściami na tym serwisie społecznościowym było autorstwa jego użytkowniczek.

Najwięcej wypowiedzi – jak można było się spodziewać – zostało zarejestrowanych w godzinach wieczornych, zwykle w czasie zakończenia meczów Białej Gwiazdy. W nocy fani Wisły grzecznie śpią, by potem w dzień mieć czas na komentowanie i wszelkie inne przejawy zainteresowania wszystkim, co z Klubem związane.

Źródło: Wisła Kraków

Najnowsze

IV liga WZPN ze sponsorem tytularnym

PROEKO Zarządzamy Energią dołączyło do grona podmiotów współpracujących z Wielkopolskim ZPN Firma objęła swoim patronatem ...

Całość ›

forBET nowym sponsorem strategicznym Rakowa

W nadchodzących rozgrywkach Raków Częstochowa będzie miał nowego Sponsora Strategicznego Został nim forBET Zakłady Bukmacherskie ...

Całość ›

Zakłady bukmacherskie FORTUNA Sponsorem Tytularnym Pucharu Polski

Polski Związek Piłki Nożnej poinformował że FORTUNA Online Zakłady Bukmacherskie zostały Sponsorem Tytularnym Pucharu Polski ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

forBET nowym sponsorem strategicznym Rakowa.
#sponsoringsport #rakowczestochowa #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/forbet-nowym-sponsorem-strategicznym-rakowa/

Zakłady bukmacherskie FORTUNA Sponsorem Tytularnym Pucharu Polski.
#sponsoringsport #fortuna #pucharpolski https://sponsoringsport.pl/zaklady-bukmacherskie-fortuna-sponsorem-tytularnym-pucharu-polski/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.