Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Rok Wisły w social mediach

170 milionów kontaktów z marką, 3,6 miliona polubień, 350 tysięcy wzmianek i 250 tysięcy komentarzy oraz estymowany ekwiwalent reklamowy na poziomie prawie 20 milionów złotych – tak na podstawie analizy przeprowadzonej przez agencję komunikacji marketingowej Abanana wyglądał rok Wisły Kraków w social mediach!

Agencja Abanana przeprowadziła analizę za pośrednictwem narzędzia Unamo i sprawdziła ile się mówi o Wiśle w social mediach. Raport agencji dotyczy okresu od 21 lutego 2017 do 21 lutego 2018.

Szczegółowy raport – LINK

W ciągu roku ponad dwudziestokrotnie liczba wzmianek o Wiśle przekroczyła barierę 2 500. Co ważne, niemal 85% z nich miało pozytywny wydźwięk. Jak widać, najważniejszym kanałem komunikacji był Facebook, następnie zaś niemal identycznie ważne były Youtube, Twitter i Instagram. W gronie największych „influencerów” oprócz oficjalnego konta Wisły Kraków na Facebooku, Twitterze i YouTube, pojawiły się także dwa facebookowe fanpage’e kibicowskie. Wisła interesuje Fanów tak mocno, że wypowiadają się oni nie tylko na oficjalnych kanałach komunikacji.

Od 21 lutego 2017 do 21 lutego 2018 posty związane z Wisłą Kraków spotkały się z 3 589 067 polubieniami, Kibice i Kibicki aż 247 474 razy pokusili się o komentarz, zaś 58 069 razy wiślackie treści zostały udostępnione. Nic dziwnego, że takie zaangażowanie kibicowskie pozwoliło oszacować ekwiwalent reklamowy na prawie 6 milionów dolarów.

Bardziej aktywnymi użytkownikami byli mężczyźni, lecz docenić należy 22 000 wypowiedzi przedstawicielek płci pięknej na Facebooku. Panie gonią panów zwłaszcza na Instagramie – aż 41,7% wpisów pod wiślackimi treściami na tym serwisie społecznościowym było autorstwa jego użytkowniczek.

Najwięcej wypowiedzi – jak można było się spodziewać – zostało zarejestrowanych w godzinach wieczornych, zwykle w czasie zakończenia meczów Białej Gwiazdy. W nocy fani Wisły grzecznie śpią, by potem w dzień mieć czas na komentowanie i wszelkie inne przejawy zainteresowania wszystkim, co z Klubem związane.

Źródło: Wisła Kraków

Najnowsze

Elcor partnerem Krispol 1 Ligi

Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Elcor Sp z oo zostało Partnerem KRISPOL 1 Ligi Mężczyzn To już kolejna firma, która podjęła ...

Całość ›

East Rent partnerem Jagielloni

Wypożyczalnia samochodów East Rent wraz z początkiem 2020 roku została nowym partnerem Jagiellonii Białystok - "East Rent to ...

Całość ›

CANAL+ przejmuje prawa telewizyjne do rozgrywek 1. Ligi Żużlowej

CANAL+ nabył w ramach przetargu organizowanego przez Polski Związek Motorowy wyłączne prawa telewizyjne do transmisji rozgrywek 1 Ligi ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error

East Rent partnerem Jagielloni.
#sponsoringsport #jagielloniabialystok #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/east-rent-partnerem-jagielloni/

CANAL+ przejmuje prawa telewizyjne do rozgrywek 1. Ligi Żużlowej.
#sponsoringsport #zuzel #tv https://sponsoringsport.pl/canal-przejmuje-prawa-telewizyjne-do-rozgrywek-1-ligi-zuzlowej/

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.