Raporty
Anwil Włocławek zbadał swoich kibiców
Anwil Włocławek wraz z Sport Analytics zbadał opinie kibiców na temat klubu Sport Analytics od dawna zajmuje się badaniami kibiców, ...
Lewandowski bardziej medialny niż Kubica
W czerwcu media chętnie informowały o kolejnych etapach powrotu najsłynniejszego polskiego kierowcy rajdowego do Formuły 1, jednak ...
Legia królami medialnego polowania
Przerwa między sezonami to również ważny okres dla Ekstraklasy, w tym czasie najbardziej medialna była Legia Warszawa Po zakończeniu ...
Raport Aktywność fizyczna Polaków 2017
Prawie tyle samo Polaków interesuje się sportem w sposób aktywny, co bierny; skokom narciarskim kibicuje więcej kobiet niż mężczyzn, ...
„Piłkarska liga finansowa – rok 2016” – edycja 2017
Deloitte opublikował coroczny raport "Piłkarska Liga Finansowa" 11 edycja corocznego raportu Deloitte przedstawia przychody (za rok ...
Legia w mistrzowskiej formie
Legia do końca sezonu okazała się najbardziej medialnym klubem, w 1 Lidze w maju najczęściej pisano o Górniku W maju rozgrywki LOTTO ...
Kto bardziej medialny – Lewandowski czy Lewandowska?
Najsławniejszy polski tata kontra najpopularniejsza w kraju mama, czyli medialne potyczki Anny i Roberta Lewandowskich Analitycy ...
Sponsoring coraz lepiej postrzegany według ARC
W ciągu ostatniego roku wzrósł odsetek osób, które lepiej oceniają firmy zaangażowane w sponsoring niż te, które się w sponsoring ...
Sport ważny w życiu Polaków
Główny Urząd Statystyczny zaprezentował dane dotyczące zainteresowania sportem wśród Polaków w 2016 roku Główny Urząd ...