Wielkie Dyktando PGNiG Superligi

Wielkie Dyktando PGNiG Superligi

PGNiG Superliga z okazji Międzynarodowego Dnia Języka Ojczystego zorganizuje dyktando, a w social mediowej zabawie wezmą udział także zagraniczni zawodnicy. Do „Wielkiego Dyktanda PGNiG Superligi” zasiądą między innymi mistrz Europy, Hiszpan Julen Aguinagalde z PGE VIVE Kielce, Czech Roman Pożarek z Piotrkowianina Piotrków Trybunalski czy Bośniak Edin Tatar z MKS Kalisz. Test rozpocznie się 22 lutego o godzinie 14:30. Na transmisję zapraszamy na profil facebookowy WP SportoweFakty Piłka Ręczna. Po zakończeniu „Wielkiego Dyktanda PGNiG Superligi”…

Więcej

Lech Poznań wybiera nowy wizerunek Karty Kibica

Lech Poznań wybiera nowy wizerunek Karty Kibica

KKS Lech Poznań kontynuuje rozpoczętą w 2010 roku współpracę z Bankami Spółdzielczymi SGB. Jednym z jej elementów jest wydawanie karty kibica – łączącej funkcje płatnicze ze stadionowymi. Decyzja o jej nowym wyglądzie oddana została w ręce sympatyków poznańskiej drużyny. Karta płatnicza, z którą wiążą się dodatkowe zniżki dla jej posiadaczy, dostępna jest w Bankach Spółdzielczych SGB. Kibice Kolejorza mogą głosować na jej nowy wizerunek w mediach społecznościowych Klubu. Banki Spółdzielcze SGB od lat angażują się…

Więcej

PGNiG Superliga NSPORT+

PGNiG Superliga NSPORT+

Od połowy lutego wszystkie mecze wytypowane do transmisji będą pokazywane w nSport+. To kolejny krok do zwiększania oglądalności i popularności dyscypliny. NC+, główny nadawca ligowych rozgrywek, wprowadza nowe rozwiązania – od stycznia widzowie oglądają profesjonalne analizy sytuacji boiskowych, które przygotowuje Iwona Niedźwiedź, reprezentantka kraju i ekspertka nc+. Pojawił się także magazyn w nowej formule. Od 13 lutego wszystkie mecze telewizyjne będą transmitowane w nSport+ – „Przez półtora roku transmisji meczów PGNiG Superligi na platformie nc+…

Więcej

Port Lotniczy Sponsorem Strategicznym Trefla Sopot

Port Lotniczy Sponsorem Strategicznym Trefla Sopot

W 2018 roku koszykarzy Trefla Sopot wciąż będzie wspierać Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy. Na mocy nowej umowy, którą podpisano podczas meczu „serca Sopotu” z AZS-em Koszalin, wieloletni partner sopockiej koszykówki zostanie Sponsorem Strategicznym klubu. Portu Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy jest długoletnim partnerem Trefla Sopot. Bliska i owocna współpraca sprawiała, że przez lata Port Lotniczy był tytułowany mianem Sponsora Złotego żółto-czarnych. Partner sopockiego zespołu jest eksponowany podczas meczów Trefla na parkiecie, bandach dookoła…

Więcej

Żużlowa kadra nadal z GLS-em

Żużlowa kadra nadal z GLS-em

Żużlowa Reprezentacja Polski w dalszym ciągu będzie wspierana przez GLS. Informację o przedłużeniu umowy pomiędzy Główną Komisją Sportu Żużlowego i firmą kurierską GLS ogłoszono w Zakopanym w czasie konferencji prasowej. Właśnie tam odbywa się zgrupowanie kadry. Podobno kontrakt jest wyższy niż poprzednim razem. – „Cieszymy się, że mogliśmy nie tylko pokazać się w trakcie zawodów, ale także wyjść do kibiców. Na przykład poprzez miasteczka kibiców” – stwierdził Tomasz Kroll, dyrektor zarządzający GLS. – „Cieszymy się z…

Więcej

Trefl Gdańsk dołącza do ogólnopolskiej akcji „Weekend za pół ceny”

Trefl Gdańsk dołącza do ogólnopolskiej akcji „Weekend za pół ceny”

W weekend od 9 do 11 marca w całym kraju odbędzie się kolejna edycja akcji „Weekend za pół ceny”. Po raz pierwszy dołącza do niej Trefl Gdańsk. 100 pierwszych kibiców, którzy zgłoszą chęć do nabycia tańszych wejściówek na starcie z Dafi Społem Kielce, które w ERGO ARENIE odbędzie się w niedzielę 11 marca, bilety kupi 50% taniej. „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” to ogólnopolska akcja promocyjna, której głównym celem jest umożliwienie jak…

Więcej

STS rozpoczął współpracę z Polska Ligą Esportową

STS rozpoczął współpracę z Polska Ligą Esportową

Legalny Polski Bukmacher, firma STS rozpoczęła współpracę z Polską Ligą Esportową. Współpraca pomiędzy STS a Polską Ligą Esportową rozpoczęła się od meczu gwiazd, w którym udział weźmie 10 najlepszych zawodników polskich drużyn: Furlan (AGO Esports), peet (SEAL Esports), minise (PRIDE), Luz (PRIDE), stark (Venatores), reatz (PRIDE), tecek (Venatores), TOAO (AGO Esports), nawrot (Izako Boars), LTN (Pompa Team), kamil (Izako Boars) oraz morfan (Izako Boars). W ramach współpracy STS zyskał tytuł Oficjalnego Bukmachera rozgrywek. Kontrakt obowiązywać będzie…

Więcej

Więcej pierwszoligowców w Ekstraklasie

Więcej pierwszoligowców w Ekstraklasie

Rada Nadzorcza Ekstraklasy S.A. przedstawiła zarządowi PZPN rekomendacje dotyczące systemu rozgrywek od sezonu 2019/20. Zakładają one grę w kolejnych sezonach w systemie ESA-37 bez podziału punktów. Zmianie mają ulec natomiast zasady awansów i spadków oraz przepisy licencyjne. W dniu 15 lutego odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej spółki Ekstraklasa S.A oraz spotkanie z klubami. Po posiedzeniu Rada przedstawiła rekomendację rozwiązań, które teraz będą przedłożone zarządowi Polskiego Związku Piłki Nożnej. – „Rada Nadzorcza finalnie rozważała tylko dwa…

Więcej

Pustki na trybunach rysą na sportowym święcie

Pustki na trybunach rysą na sportowym święcie

Dla większości sportowców medal igrzysk to najważniejszy cel w karierze. W Pjongczangu wyjątkowość olimpijskich zmagań czasem jednak ciężko poczuć. Wszystko dlatego, że na wielu zawodach trybuny świecą pustkami. W teorii wszystko wygląda bardzo dobrze. Organizatorzy poinformowali bowiem, że sprzedanych zostało 84 procent biletów na wszystkie zawody. Rzeczywistość taka różowa już jednak nie jest. Kiedy we wrześniu okazało się, że na pięć miesięcy przed imprezą nabywców znalazła mniej niż 1/4 wejściówek, do akcji wkroczyły… koreańskie banki….

Więcej

Stoch w Olimpijskie kampanii Visa

Stoch w Olimpijskie kampanii Visa

Visa jako sponsor Igrzysk Olimpijskich skorzystała z wizerunku olimpijczyków a wśród nich z Kamila Stocha. Kampania Visa nawiązuje do ciągle przekraczanych przez Olimpijczyków granic, którzy z determinacją dążą do spełnienia swoich marzeń związanych z Igrzyskami.   Działania prowadzone będą w telewizji, internecie, m.in. za pomocą mediow społecznościowych. Na potrzeby kampanii powstały specjalne spoty promocyjne w wersji 15, 30 i 60 sekundowej. Materiały opublikowane zostały również w mediach sportowców z klubu Visa. Sportowcy reprezentują 21 krajów…

Więcej
1 2 3 173