Wszystkie Aktualności

Hurnicze DNA KSZO
Hutnicze DNA, to tytuł nowej kampanii wizerunkowej siatkarek KSZO Ostrowiec, zaprezentowano ją na konferencji prasowej Ekipa siatkarek ...

Rusza Ekstraklasa Games – największy turniej EA SPORTS FIFA 19 w Polsce
Ekstraklasa dołącza do ekskluzywnego grona lig, które uruchomiły swoje rozgrywki esportowe – min Premier League, Bundesligi, La Ligi, ...

Serwis MMARocks z ponad 50-procentowym udziałem w rynku
Serwis MMARockspl, największy i najstarszy polski portal poświęcony mieszanym sztukom walki działa na medialnym rynku już blisko ...

Grzywek oficjalną maskotką Mistrzostw Świata FIFA U-20 Polska 2019
Grzywek, polski młody żubr, został zaprezentowany jako oficjalna maskotka Mistrzostw Świata FIFA U-20 Polska 2019 Turniej zacznie się ...

Oficjalna karta Ekstraklasy dla klientów PKO Banku Polskiego
PKO Bank Polski wprowadza karty debetowe z wizerunkami klubów Ekstraklasy #OficjalnaKartaEkstraklasy będzie dostępna dla wszystkich ...

Thea Polska sponsorem elitarnym Zdunek Wybrzeże
Francuska firma okulistyczna Laboratoires Thea będzie w sezonie 2019 sponsorem elitarnym zespołu Zdunek Wybrzeże Gdańsk Nadchodzący ...

Devils.one ze wsparciem STS
STS – największy bukmacher w Polsce – nawiązał współpracę z Devilsone, organizacją esportową, ze składem dawnego Team Kinguin ...

Miej w sobie pragnienie – kampania Nałęczowianki ze sportowym akcentem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka Rebrandingowi towarzyszy ...

„Bierz życie za rogi” – nowa kampania Banku Pekao S.A.
„Bierz życie za rogi” to hasło przewodnie nowej kampanii Banku Pekao SA, która będzie promować w pierwszej kolejności Konto ...