Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Świat Narzędzi Astech po raz kolejny Sponsorem Sparty Wrocław

W nowym sezonie 2019 firma Astech ponownie będzie Sponsorem żuzlowej WTS Sparty Wrocław. Przed nimi trzeci sezon współpracy.

“Jesteśmy dumni ze sponsorowania klubu. Ostatnie dwa lata współpracy z klubem oceniam bardzo dobrze, decyzja o przedłużeniu współpracy była więc dla nas naturalna. Życzymy drużynie w tym roku zwycięstwa w lidze i złotego medalu” – mówi Robert Puchała, właściciel firmy Astech.

– “Dziękujemy firmie Astech za zaufanie i przedłużenie umowy sponsorskiej na trzeci już rok. Z radością podpisuje kolejną umowę. Jestem przekonany, że w nadchodzącym sezonie obie strony jeszcze bardziej zyskają na naszej współpracy” – mówi Andrzej Rusko, Prezes WTS.

Firma Astech oferuje szeroki zakres produktów uznanych firm na świecie i w Polsce poczynając od różnego rodzaju narzędzi i elektronarzędzi i narzędzi pneumatycznych, a kończąc na artykułach budowlanych i ogrodniczych. Astech jest w stanie dostarczyć naszym klientom praktycznie każdy towar z naszej branży.

Najnowsze

Trefl Sopot ruszył z akcją #ZostańWformie

W kanałach społecznościowych Trefla Sopot wystartowała akcja #ZostańWformie Kibicom Trefla Sopot, mieszkańcom miasta Sopot oraz ...

Całość ›

Loombard.pl Sponsorem WTS Sparty Wrocław

WTS Sparta Wrocław ma nowego Sponsora To loombardpl – największa w Polsce i jedna z największych tego typu firm na świecie ...

Całość ›

Piłkarze Śląska dzwonią ze wsparciem do zasłużonych zawodników i trenerów klubu

W kraju i na świecie trwa walka z pandemią koronawirusa Zawodnicy WKS-u w tym trudnym czasie postanowili wesprzeć osoby starsze, a ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›