Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Cinkciarz nie zwalnia tempa

Polski portal wymiany walut Cinkciarz.pl w ostatnim czasie jest bardzo aktywny w zakresie sponsoringu sportowego, własnie podpisał umowę z Zagłębiem Lubin.

W ramach podpisanej umowy Cinkciarz.pl uzyskał tytuł “Oficjalnego Sponsora Zagłębia Lubin” oraz “Official Foreign Currency Exchange Partner”. Logotyp sponsora znajdzie się w biuletynie klubowym, na stronie internetowej, bandach LED. Marka Cinkciarz.pl będzie również wraz Zagłębiem przygotowywać specjalne akcje promocyjne, również w oparciu o media społecznościowe.

– Cieszymy się, że będziemy mogli współpracować z Zagłębiem Lubin, które jest jedną z najlepiej prezentujących się drużyn w piłkarskiej Ekstraklasie. Imponuje nam nie tylko styl na murawie, ale także sposób zarządzania klubem. Jesteśmy przekonani, że wieloletnia współpraca, na którą się zdecydowaliśmy, pozwoli nam umocnić swój pozytywny wizerunek w świecie sportu, a zespołowi pomoże w walce o najwyższe cele w Polsce oraz rozgrywkach UEFA – mówi Kamil Sahaj, dyrektor marketingu Cinkciarz.pl.

– Cieszymy się, że tak duża firma zostaje naszym partnerem biznesowym. Współpraca z Cinkciarz.pl pozwoli nam zdobyć kolejne doświadczenia oraz rozwijać klub. Jesteśmy także przekonani, że marka, jaką już jest Zagłębie Lubin, pozwoli firmie Cinkciarz.pl zaprezentować swoją ofertę nowej i bardzo licznej grupie odbiorców – mówi Robert Sadowski, prezes Zagłębia Lubin S.A.

Cinkciarz.pl związał się niedawno rownież z Jagiellonią Białystok, Polskim Związkiem Koszykówki, Ruchem Chorzów oraz Wisłą Płock.

 

Źródło: Cinkciarz.pl

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›