Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Cinkciarz nie zwalnia tempa

Polski portal wymiany walut Cinkciarz.pl w ostatnim czasie jest bardzo aktywny w zakresie sponsoringu sportowego, własnie podpisał umowę z Zagłębiem Lubin.

W ramach podpisanej umowy Cinkciarz.pl uzyskał tytuł “Oficjalnego Sponsora Zagłębia Lubin” oraz “Official Foreign Currency Exchange Partner”. Logotyp sponsora znajdzie się w biuletynie klubowym, na stronie internetowej, bandach LED. Marka Cinkciarz.pl będzie również wraz Zagłębiem przygotowywać specjalne akcje promocyjne, również w oparciu o media społecznościowe.

– Cieszymy się, że będziemy mogli współpracować z Zagłębiem Lubin, które jest jedną z najlepiej prezentujących się drużyn w piłkarskiej Ekstraklasie. Imponuje nam nie tylko styl na murawie, ale także sposób zarządzania klubem. Jesteśmy przekonani, że wieloletnia współpraca, na którą się zdecydowaliśmy, pozwoli nam umocnić swój pozytywny wizerunek w świecie sportu, a zespołowi pomoże w walce o najwyższe cele w Polsce oraz rozgrywkach UEFA – mówi Kamil Sahaj, dyrektor marketingu Cinkciarz.pl.

– Cieszymy się, że tak duża firma zostaje naszym partnerem biznesowym. Współpraca z Cinkciarz.pl pozwoli nam zdobyć kolejne doświadczenia oraz rozwijać klub. Jesteśmy także przekonani, że marka, jaką już jest Zagłębie Lubin, pozwoli firmie Cinkciarz.pl zaprezentować swoją ofertę nowej i bardzo licznej grupie odbiorców – mówi Robert Sadowski, prezes Zagłębia Lubin S.A.

Cinkciarz.pl związał się niedawno rownież z Jagiellonią Białystok, Polskim Związkiem Koszykówki, Ruchem Chorzów oraz Wisłą Płock.

 

Źródło: Cinkciarz.pl

Najnowsze

Publicystyka

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe, określając jak są one ważne Wielkimi krokami zbliża się finał Ligi Mistrzów ...

Całość ›

Omo promuje swoje produkty znikającym logotypem

Marka Omo należąca do grupy Unilever wyeksponowała pojawiający się logotyp na koszulkach brazylijskich piłkarzy Omo to jedna z marek ...

Całość ›

STS będzie wspierać Izu Ugonoha

STS podpisał umowę sponsorską z Izu Ugonoh – jednym z najlepszych pięściarzy w kraju Zawodnik w trakcie Narodowej Gali Boksu ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe.
#sponsoringsport #mastercard #pilkanozna https://t.co/e1i3mzg67k

Omo zaprezentowało pojawiający się logotyp.
#sponsoringsport #omo #pilkanozna https://t.co/sSbsLmpysD