fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Wisła Płock również z Cinkciarzem

Kolejny klub piłkarskiej Ekstraklasy związał się z Cinkciarzem, tym razem umowę podpisała Wisła Płock.

Cinkciarz coraz obszerniej angażuje się w sponsoring zespołów Ekstraklasy. Obecnie firma sponsoruje Ruch Chorzów, Jagiellonie Białystok oraz Cracovię, tym razem przyszedł czas na nowy klub. Wisła Płock również z Cinckiarzem.

W ramach współpracy logotyp sponsora będzie eksponowany na oficjalnej stronie internetowej klubu oraz na bandach LED podczas meczów, które Wisła Płock będzie rozgrywała w roli gospodarza. Firma uzyskała m.in. możliwość realizacji materiałów wideo z udziałem zawodników pierwszego składu oraz produkcji gadżetów reklamowych ze znakiem towarowym klubu.

Wisła Płock to uznany klub nie tylko na Mazowszu, ale i w całej Polsce. Cieszymy się, że będziemy mogli współpracować z drużyną, która sięgała już po Puchar i Superpuchar Polski, a także reprezentowała nasz kraj w rozgrywkach UEFA. Mamy nadzieję, że podpisana właśnie umowa pomoże popularnym “Nafciarzom” umocnić obecność w najwyższej klasie rozgrywkowej, a nam zaprezentować brand nowej grupie odbiorców – mówi Kamil Sahaj, dyrektor marketingu Cinkciarz.pl.

Cinkciarz.pl to firma, której ambicja i konsekwentne budowana pozycja lidera powinny być wzorem nie tylko dla przedsiębiorstw, ale i klubów sportowych. Łączą nas podobne wartości. Mamy nadzieję, że współpraca, którą właśnie nawiązaliśmy przyniesie obu stronom wiele korzyści i satysfakcji – mówi Tomasz Marzec, wiceprezes Wisły Płock.

Źródło: WisłaPłock

Najnowsze

#FortunaGdyPełnaTrybuna w Fortuna 1 Lidze

Fortuna rzuca wyzwanie wszystkim fanom drużyn występujących w pierwszej lidze Za każdego kibica, który między 19 a 28 października ...

Całość ›

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę

Sklep Decathlon dołącza do grona partnerów ONICO Warszawa Nowa umowa z popularnym sklepem sportowym będzie obowiązywać do końca ...

Całość ›

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci

Mobilna aplikacja Widzewa, którą klub oficjalnie zaprezentował podczas poniedziałkowej konferencji prasowej poświęconej ramowemu ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę https://t.co/FI8pOmMvm4

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci.
#sponsoringsport #widzewlodz #aplikacja https://t.co/J5Xg05meEi