Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Wisła Płock również z Cinkciarzem

Kolejny klub piłkarskiej Ekstraklasy związał się z Cinkciarzem, tym razem umowę podpisała Wisła Płock.

Cinkciarz coraz obszerniej angażuje się w sponsoring zespołów Ekstraklasy. Obecnie firma sponsoruje Ruch Chorzów, Jagiellonie Białystok oraz Cracovię, tym razem przyszedł czas na nowy klub. Wisła Płock również z Cinckiarzem.

W ramach współpracy logotyp sponsora będzie eksponowany na oficjalnej stronie internetowej klubu oraz na bandach LED podczas meczów, które Wisła Płock będzie rozgrywała w roli gospodarza. Firma uzyskała m.in. możliwość realizacji materiałów wideo z udziałem zawodników pierwszego składu oraz produkcji gadżetów reklamowych ze znakiem towarowym klubu.

Wisła Płock to uznany klub nie tylko na Mazowszu, ale i w całej Polsce. Cieszymy się, że będziemy mogli współpracować z drużyną, która sięgała już po Puchar i Superpuchar Polski, a także reprezentowała nasz kraj w rozgrywkach UEFA. Mamy nadzieję, że podpisana właśnie umowa pomoże popularnym “Nafciarzom” umocnić obecność w najwyższej klasie rozgrywkowej, a nam zaprezentować brand nowej grupie odbiorców – mówi Kamil Sahaj, dyrektor marketingu Cinkciarz.pl.

Cinkciarz.pl to firma, której ambicja i konsekwentne budowana pozycja lidera powinny być wzorem nie tylko dla przedsiębiorstw, ale i klubów sportowych. Łączą nas podobne wartości. Mamy nadzieję, że współpraca, którą właśnie nawiązaliśmy przyniesie obu stronom wiele korzyści i satysfakcji – mówi Tomasz Marzec, wiceprezes Wisły Płock.

Źródło: WisłaPłock

Najnowsze

Producent zegarków Tissot został oficjalnym sponsorem Tour de Pologne

Marka Tissot została oficjalnym chronometrażystą jubileuszowej 75 edycji Tour de Pologne oraz stworzyła zegarek dedykowany tegorocznemu ...

Całość ›

Program Ślęzy zyskuje kolejnych partnerów

Nowatorski program Ślęzy Wrocław przynosi kolejne efekty, klub pozyskuje kolejnych partnerów Jakiś czas temu już pisaliśmy o nowym ...

Całość ›
Raporty

Przychody klubów Ekstraklasy w 2017 r. wyniosły 550,4 mln zł, Deloitte przedstawia nowy raport

Firma doradcza, Deloitte zaprezentowała nowy raport „Piłkarska liga finansowa” dotyczący finansów klubów Lotto ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Tissot w dalszym ciągu współpracuje z Tour de Pologne, z okazji jubileuszowego wyścigu stworzył dedykowane zegarki.
#sponsoringsport #tourdepologne #tissot https://t.co/29Qfu7arWl

Program Ślęzy 500 po 500 przynosi pierwsze efekty.
#sonsoringsport #slezawroclaw #koszykowka https://t.co/qRs4FI2x4O