Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ruch Chorzów z Cinkciarzem

Ruch Chorzów podpisał umowę sponsoringową z jednym z liderów rynku elektronicznej wymiany walut, marką Cinkciarz.

Ruch Chorzów to bardzo utytułowany piłkarski klub w Polsce, mimo to nie zawsze może liczyć na wsparcie dużych sponsorów. Tym razem jednak klub pozyskał godnego partnera. Cinkciarz bowiem sponsoruje wiele podmiotów sportowych, m.in. Reprezentację Polski w  piłce nożnej oraz zespół NBA Chicago Bulls.

Na mocy współpracy Cinkciarz otrzymał tytuły “Oficjalnego Sponsora Ruchu Chorzów” oraz “Official Foreign Currency Exchange Partner”. Ekspozycja jego logotypu będzie realizowana na bandach LED w trakcie spotkań, na stronie internetowej, również prowadzone będą akcje promocyjne na stadionie.

– Kibice interesujący się piłką nożną do tej pory mogli nas kojarzyć głównie z tego, że jesteśmy sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. Dziś mocno akcentujemy swoją obecność w kolejnym, po Cracovii, klubie Ekstraklasy. Cieszymy się, że będziemy mieli okazję współpracować z Ruchem Chorzów, który ma tak bogatą historię i fantastycznych kibiców w całej Polsce. Jesteśmy przekonani, że to partnerstwo pozwoli firmie Cinkciarz.pl na ekspozycję marki podczas wielu emocjonujących spotkań – mówi Kamil Sahaj, dyrektor marketingu Cinkciarz.pl.

Źródło: Ruch Chorzów

Najnowsze

Publicystyka

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe, określając jak są one ważne Wielkimi krokami zbliża się finał Ligi Mistrzów ...

Całość ›

Omo promuje swoje produkty znikającym logotypem

Marka Omo należąca do grupy Unilever wyeksponowała pojawiający się logotyp na koszulkach brazylijskich piłkarzy Omo to jedna z marek ...

Całość ›

STS będzie wspierać Izu Ugonoha

STS podpisał umowę sponsorską z Izu Ugonoh – jednym z najlepszych pięściarzy w kraju Zawodnik w trakcie Narodowej Gali Boksu ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe.
#sponsoringsport #mastercard #pilkanozna https://t.co/e1i3mzg67k

Omo zaprezentowało pojawiający się logotyp.
#sponsoringsport #omo #pilkanozna https://t.co/sSbsLmpysD