fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ruch Chorzów z Cinkciarzem

Ruch Chorzów podpisał umowę sponsoringową z jednym z liderów rynku elektronicznej wymiany walut, marką Cinkciarz.

Ruch Chorzów to bardzo utytułowany piłkarski klub w Polsce, mimo to nie zawsze może liczyć na wsparcie dużych sponsorów. Tym razem jednak klub pozyskał godnego partnera. Cinkciarz bowiem sponsoruje wiele podmiotów sportowych, m.in. Reprezentację Polski w  piłce nożnej oraz zespół NBA Chicago Bulls.

Na mocy współpracy Cinkciarz otrzymał tytuły “Oficjalnego Sponsora Ruchu Chorzów” oraz “Official Foreign Currency Exchange Partner”. Ekspozycja jego logotypu będzie realizowana na bandach LED w trakcie spotkań, na stronie internetowej, również prowadzone będą akcje promocyjne na stadionie.

– Kibice interesujący się piłką nożną do tej pory mogli nas kojarzyć głównie z tego, że jesteśmy sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. Dziś mocno akcentujemy swoją obecność w kolejnym, po Cracovii, klubie Ekstraklasy. Cieszymy się, że będziemy mieli okazję współpracować z Ruchem Chorzów, który ma tak bogatą historię i fantastycznych kibiców w całej Polsce. Jesteśmy przekonani, że to partnerstwo pozwoli firmie Cinkciarz.pl na ekspozycję marki podczas wielu emocjonujących spotkań – mówi Kamil Sahaj, dyrektor marketingu Cinkciarz.pl.

Źródło: Ruch Chorzów

Najnowsze

#FortunaGdyPełnaTrybuna w Fortuna 1 Lidze

Fortuna rzuca wyzwanie wszystkim fanom drużyn występujących w pierwszej lidze Za każdego kibica, który między 19 a 28 października ...

Całość ›

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę

Sklep Decathlon dołącza do grona partnerów ONICO Warszawa Nowa umowa z popularnym sklepem sportowym będzie obowiązywać do końca ...

Całość ›

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci

Mobilna aplikacja Widzewa, którą klub oficjalnie zaprezentował podczas poniedziałkowej konferencji prasowej poświęconej ramowemu ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę https://t.co/FI8pOmMvm4

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci.
#sponsoringsport #widzewlodz #aplikacja https://t.co/J5Xg05meEi