fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Polska koszykówka z kantorem

Polski Związek Koszykówki nawiązał współpracę sponsoringową z wirtualnym kantorem, marką Cinkciarz.

Umowa obejmuje współpracą z męską, żeńską, młodzieżową kadrą oraz koszykarzami grającymi w odmianę 3×3. Cinkciarz uzyskał tytuły “Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski Koszykarzy” oraz “Official Foreign Currency Exchange Partner”. Marka uzyskała także tytuły „Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski Koszykarzy U20”, „Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski Koszykarek”, „Oficjalny Sponsor Rozszerzonej Reprezentacji Polski Koszykarzy” oraz „Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski Koszykarzy 3×3”. Współpraca obejmuje również ekspozycję na bandach LED, parkiecie, materiałach prasowych, ściance do wywiadów.

Cinkciarz oprócz sponsorowania kadry koszykarskiej wspiera m.in. Chicago Bulls, Stelmet BC Zieloną Górę, Tauron Basket Ligę oraz piłkarski Ruch Chorzów i Jagiellonię Białystok o czym wspominaliśmy niedawno.

– Mamy bardzo dobre doświadczenia płynące ze współpracy z Polską Ligą Koszykówki. Zamierzamy szerzej wspierać rozwój tej dyscypliny, także na poziomie reprezentacji narodowej, już podczas eliminacji do EuroBasketu 2017. Podpisana właśnie wieloletnia umowa z Polskim Związkiem Koszykówki pozwoli nam dotrzeć do kibiców dzięki ciekawym akcjom promocyjnym. Jesteśmy przekonani, że ubarwią one wiele sportowych zmagań – mówi Kamil Sahaj, dyrektor marketingu Cinkciarz.pl.

– Jesteśmy zadowoleni, że możemy ogłosić podpisanie umowy sponsorskiej z tak solidnym partnerem, jakim jest Cinkciarz.pl. Liczymy, że przy jego wsparciu i aktywności, do której zdążył nas przyzwyczaić podczas ubiegłego sezonu ligowego, wspólnie będziemy się rozwijać. Reprezentacja Polski jest dziś ciekawym produktem marketingowym, a poziom sportowy zapewnia nam stały udział w Mistrzostwach Europy. Aby wejść na szczebel wyżej i walczyć o jeszcze wyższe cele musimy też zapewnić rozwój organizacyjny i promocyjny – mówi Grzegorz Bachański, prezes Polskiego Związku Koszykówki.

Źródło: PZKosz

Najnowsze

STS z Asseco Resovią Rzeszów przez kolejne dwa lata

Polski bukmacher, marka STS przedłużyła umowę z Asseco Resovią Rzeszów, współpraca potrwa minimum dwa lata STS – największy ...

Całość ›
Raporty

Legia na czele od początku sezonu

Na przestrzeni lipca, kolejny miesiąc z rzędu, to Legia była najbardziej medialnym klubem Ekstraklasy – wynika z analizy ...

Całość ›

Eurolocum.pl nowym sponsorem klubu

Oficjalnym sponsorem PGE VIVE Kielce została firma Eurolocumpl zajmująca się doradztwem w obrocie nieruchomościami Logotyp firmy w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

STS z Asseco Resovią Rzeszów przez kolejne dwa lata.
#sponsoringsport #assecoresoviarzeszow #siatkowka https://t.co/3ZWJ6dWxp3

Legia na czele medialności już od początku.
#sponsoringsport #legiawarszawa #medialnosc https://t.co/pFlruFVJyf