Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Polska koszykówka z kantorem

Polski Związek Koszykówki nawiązał współpracę sponsoringową z wirtualnym kantorem, marką Cinkciarz.

Umowa obejmuje współpracą z męską, żeńską, młodzieżową kadrą oraz koszykarzami grającymi w odmianę 3×3. Cinkciarz uzyskał tytuły “Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski Koszykarzy” oraz “Official Foreign Currency Exchange Partner”. Marka uzyskała także tytuły „Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski Koszykarzy U20”, „Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski Koszykarek”, „Oficjalny Sponsor Rozszerzonej Reprezentacji Polski Koszykarzy” oraz „Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski Koszykarzy 3×3”. Współpraca obejmuje również ekspozycję na bandach LED, parkiecie, materiałach prasowych, ściance do wywiadów.

Cinkciarz oprócz sponsorowania kadry koszykarskiej wspiera m.in. Chicago Bulls, Stelmet BC Zieloną Górę, Tauron Basket Ligę oraz piłkarski Ruch Chorzów i Jagiellonię Białystok o czym wspominaliśmy niedawno.

– Mamy bardzo dobre doświadczenia płynące ze współpracy z Polską Ligą Koszykówki. Zamierzamy szerzej wspierać rozwój tej dyscypliny, także na poziomie reprezentacji narodowej, już podczas eliminacji do EuroBasketu 2017. Podpisana właśnie wieloletnia umowa z Polskim Związkiem Koszykówki pozwoli nam dotrzeć do kibiców dzięki ciekawym akcjom promocyjnym. Jesteśmy przekonani, że ubarwią one wiele sportowych zmagań – mówi Kamil Sahaj, dyrektor marketingu Cinkciarz.pl.

– Jesteśmy zadowoleni, że możemy ogłosić podpisanie umowy sponsorskiej z tak solidnym partnerem, jakim jest Cinkciarz.pl. Liczymy, że przy jego wsparciu i aktywności, do której zdążył nas przyzwyczaić podczas ubiegłego sezonu ligowego, wspólnie będziemy się rozwijać. Reprezentacja Polski jest dziś ciekawym produktem marketingowym, a poziom sportowy zapewnia nam stały udział w Mistrzostwach Europy. Aby wejść na szczebel wyżej i walczyć o jeszcze wyższe cele musimy też zapewnić rozwój organizacyjny i promocyjny – mówi Grzegorz Bachański, prezes Polskiego Związku Koszykówki.

Źródło: PZKosz

Najnowsze

Producent zegarków Tissot został oficjalnym sponsorem Tour de Pologne

Marka Tissot została oficjalnym chronometrażystą jubileuszowej 75 edycji Tour de Pologne oraz stworzyła zegarek dedykowany tegorocznemu ...

Całość ›

Program Ślęzy zyskuje kolejnych partnerów

Nowatorski program Ślęzy Wrocław przynosi kolejne efekty, klub pozyskuje kolejnych partnerów Jakiś czas temu już pisaliśmy o nowym ...

Całość ›
Raporty

Przychody klubów Ekstraklasy w 2017 r. wyniosły 550,4 mln zł, Deloitte przedstawia nowy raport

Firma doradcza, Deloitte zaprezentowała nowy raport „Piłkarska liga finansowa” dotyczący finansów klubów Lotto ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Tissot w dalszym ciągu współpracuje z Tour de Pologne, z okazji jubileuszowego wyścigu stworzył dedykowane zegarki.
#sponsoringsport #tourdepologne #tissot https://t.co/29Qfu7arWl

Program Ślęzy 500 po 500 przynosi pierwsze efekty.
#sonsoringsport #slezawroclaw #koszykowka https://t.co/qRs4FI2x4O