fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Jaga będzie wymieniać pieniądze

Jagiellonia Białystok występująca w Ekstraklasie pozyskała nowego sponsora, została nim firma Cinkciarz.

Cinkciarz to znany w branży internetowy portal do wymiany walut. Jego początki sponsoringowe związane były z Reprezentacją Polski w piłce nożnej, dziś to jednak o wiele więcej projektów. Firma jest m.in. sponsorem koszykarskiego klubu Chicago Bulls, Cracovii niedawno o czym pisaliśmy związała się z Ruchem – LINK. Tym razem Cinkciarz połączył siły z Jagiellonią Białystok.

W na mocy umowy Cinkciarz uzyskał tytuł “Oficjalnego Sponsora Jagiellonii Białystok”. Logotyp Cinkciarz.pl będzie eksponowany m.in. na bandach LED podczas meczów klubu, rozgrywanych w roli gospodarza. Dzięki podpisanej wieloletniej umowie, Cinkciarz.pl uzyskał również tytuł “Official Foreign Currency Exchange Partner”, a logotyp firmy będzie eksponowany na oficjalnej stronie internetowej klubu. Sponsor będzie miał również możliwość przeprowadzania akcji promocyjnych, w które zaangażowani będą piłkarze pierwszej drużyny, media społecznościowe oraz CinkciarzTV. Kibice zyskają dzięki temu możliwość wzięcia udziału w licznych konkursach z atrakcyjnymi nagrodami.

– Jesteśmy szczęśliwi, że w gronie klubów Ekstraklasy, które będziemy wspierać, znalazła się Jagiellonia Białystok. Od dawna jesteśmy obecni w polskim sporcie i to zaangażowanie w jego promocję chcemy nieustannie pogłębiać. Zyskaliśmy partnera, który pełni ważną rolę w życiu kibiców piłki nożnej. Liczymy na to, że w kolejnych sezonach wspólnie z klubem niejednokrotnie zaskoczymy kibiców ciekawymi pomysłami – mówi Kamil Sahaj, dyrektor marketingu Cinkciarz.pl.

– Umowa z Cinkciarz.pl jest bardzo istotna z punktu widzenia klubu. Zyskaliśmy ważnego partnera, wspólnie z którym możemy planować długofalowe działania. Liczymy mocno na to, że współpraca z tak znaną firmą pozwoli nam zorganizować wiele nowatorskich akcji, które na tyle spodobają się kibicom, że jeszcze liczniej będą odwiedzali nasz stadion. Zapraszamy fanów także do mediów społecznościowych klubu i sponsora. Będą mogli oni tam znaleźć wiele atrakcji – komentuje Agnieszka Syczewska, Wiceprezes Jagiellonii Białystok.

Źródło: Jagiellonia Białystok

Najnowsze

#FortunaGdyPełnaTrybuna w Fortuna 1 Lidze

Fortuna rzuca wyzwanie wszystkim fanom drużyn występujących w pierwszej lidze Za każdego kibica, który między 19 a 28 października ...

Całość ›

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę

Sklep Decathlon dołącza do grona partnerów ONICO Warszawa Nowa umowa z popularnym sklepem sportowym będzie obowiązywać do końca ...

Całość ›

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci

Mobilna aplikacja Widzewa, którą klub oficjalnie zaprezentował podczas poniedziałkowej konferencji prasowej poświęconej ramowemu ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę https://t.co/FI8pOmMvm4

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci.
#sponsoringsport #widzewlodz #aplikacja https://t.co/J5Xg05meEi