Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Jaga będzie wymieniać pieniądze

Jagiellonia Białystok występująca w Ekstraklasie pozyskała nowego sponsora, została nim firma Cinkciarz.

Cinkciarz to znany w branży internetowy portal do wymiany walut. Jego początki sponsoringowe związane były z Reprezentacją Polski w piłce nożnej, dziś to jednak o wiele więcej projektów. Firma jest m.in. sponsorem koszykarskiego klubu Chicago Bulls, Cracovii niedawno o czym pisaliśmy związała się z Ruchem – LINK. Tym razem Cinkciarz połączył siły z Jagiellonią Białystok.

W na mocy umowy Cinkciarz uzyskał tytuł “Oficjalnego Sponsora Jagiellonii Białystok”. Logotyp Cinkciarz.pl będzie eksponowany m.in. na bandach LED podczas meczów klubu, rozgrywanych w roli gospodarza. Dzięki podpisanej wieloletniej umowie, Cinkciarz.pl uzyskał również tytuł “Official Foreign Currency Exchange Partner”, a logotyp firmy będzie eksponowany na oficjalnej stronie internetowej klubu. Sponsor będzie miał również możliwość przeprowadzania akcji promocyjnych, w które zaangażowani będą piłkarze pierwszej drużyny, media społecznościowe oraz CinkciarzTV. Kibice zyskają dzięki temu możliwość wzięcia udziału w licznych konkursach z atrakcyjnymi nagrodami.

– Jesteśmy szczęśliwi, że w gronie klubów Ekstraklasy, które będziemy wspierać, znalazła się Jagiellonia Białystok. Od dawna jesteśmy obecni w polskim sporcie i to zaangażowanie w jego promocję chcemy nieustannie pogłębiać. Zyskaliśmy partnera, który pełni ważną rolę w życiu kibiców piłki nożnej. Liczymy na to, że w kolejnych sezonach wspólnie z klubem niejednokrotnie zaskoczymy kibiców ciekawymi pomysłami – mówi Kamil Sahaj, dyrektor marketingu Cinkciarz.pl.

– Umowa z Cinkciarz.pl jest bardzo istotna z punktu widzenia klubu. Zyskaliśmy ważnego partnera, wspólnie z którym możemy planować długofalowe działania. Liczymy mocno na to, że współpraca z tak znaną firmą pozwoli nam zorganizować wiele nowatorskich akcji, które na tyle spodobają się kibicom, że jeszcze liczniej będą odwiedzali nasz stadion. Zapraszamy fanów także do mediów społecznościowych klubu i sponsora. Będą mogli oni tam znaleźć wiele atrakcji – komentuje Agnieszka Syczewska, Wiceprezes Jagiellonii Białystok.

Źródło: Jagiellonia Białystok

Najnowsze

Miejska Biblioteka Publiczna oraz Śląsk Wrocław odkrywają, co czytają sportowcy

Miejska Biblioteka Publiczna we Wrocławiu oraz WKS Śląsk Wrocław łączą siły, aby podczas wakacji promować czytelnictwo i ...

Całość ›

Red Box wciąż gra z Wielkopolskim ZPN

Firma Red Box pozostanie w sezonie 2020/21 partnerem rozgrywek prowadzonych przez Wielkopolski ZPN Na mocy aneksu do obowiązującej umowy ...

Całość ›

Wisła podpisała aneks dotyczący udostępnienia Stadionu Miejskiego w Krakowie

Strony podpisały stosowny aneks upoważniający Białą Gwiazdę do użytkowania trybun obiektu podczas ostatnich spotkań ligowych w ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Miejska Biblioteka Publiczna oraz Śląsk Wrocław odkrywają, co czytają sportowcy.
#sponsoringsport #slaskwroclaw #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/miejska-biblioteka-publiczna-oraz-slask-wroclaw-odkrywaja-co-czytaja-sportowcy/

Red Box wciąż gra z Wielkopolskim ZPN.
#sponsoringsport #pilkanozna #wzpn https://sponsoringsport.pl/red-box-wciaz-gra-z-wielkopolskim-zpn/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.