Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Widzew pobił kolejny rekord sprzedaży karnetów

Widzew poprawił swój rekord Polski w ilości sprzedanych karnetów.

Na kilka dni przed pierwszym meczem sprzedany został karnet numer 15311, dzięki czemu kibice Widzewa pobili ustanowiony przez siebie na wiosnę rekord Polski w ilości sprzedanych karnetów. Imponujący wynik sprzedaży osiągnięty przez grający na czwartym poziomie rozgrywkowym Widzew Łódź po otwarciu nowego stadionu był szeroko komentowany w Polsce i Europie. Mimo że drużynie nie udało się na wiosnę dogonić rywali i awansować do wyższej ligi, kibice Widzewa po raz kolejny udowodnili swoje oddanie dla klubu.

Nowy rekord w sprzedaży karnetów, do którego nie potrafią zbliżyć się inne polskie kluby niezależnie od poziomu rozgrywkowego, to kolejne dobre wiadomości dla Widzewa w ostatnim czasie. Pod koniec lipca, współwłaścicielem klubu została firma Murapol – największy polski deweloper, zobowiązując się do zainwestowania w klub kilkunastu milionów złotych w najbliższych latach.

Pomimo wielu głosów przekonujących, że osiągnięty rekord to jedynie efekt nowego stadionu, czy też chwilowy zryw w celu ratowania klubu, kibice Widzewa udowadniają, że moda na Widzew nie przemija. Sezon 2017/2018 jest już kolejnym, w którym zakup biletu na mecze Widzewa będzie wyzwaniem wymagającym determinacji i szybkości. Osoby, które nie zdecydowały się na zakup karnetu, chcąc obejrzeć mecz będą musiały liczyć na zakup miejsc zwolnionych przez posiadaczy karnetów, którzy nie będą mogli przyjść na mecz oraz małą liczbę miejsc, która została wolna w sektorach buforowych.

„Jeden z naszych sponsorów – firma LV BET – przyjmował zakłady na to czy kibice Widzewa pobiją swój karnetowy rekord” – mówi Przemysław Klementowski, Prezes Zarządu Widzew Łódź S.A. – „Szybko jednak zakład został zdjęty z oferty, gdyż kolejny rekord był oczywistością” – dodaje.

Po kolejnym znakomitym wyniku sprzedaży klub powoli zaczyna sugerować, że jego nowy stadion jest za mały na tak duże zainteresowanie kibiców.

– „Kończymy już powoli odliczanie wsteczne. Od jakiegoś czasu naszym zmartwieniem jest to, ile karnetów jeszcze dokładnie zostało, a nie ile udało nam się sprzedać” – wyjaśnia Klementowski. A fani Widzewa kolejny raz udowadniają, że na trybunach w Sercu Łodzi mamy do czynienia nie ze zwyczajną ekstraklasą, a z Ligą Mistrzów w kibicowaniu.

Źródło: Widzew Łódź

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›