Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Terra na pokładzie Arka Gdynia eSports

Esportowa sekcja Arki Gdynia podjęła współpracę z firmą Wortmann AG, dzięki której na koszulkach Arkowców pojawi się logotyp produktów niemieckiego producenta sprzętu IT – „Terra”.

Jako „Sponsor Główny” sekcji, Wortmann AG dostarczy komputery oraz wyposaży „Gaming Room” sekcji, dzięki czemu już wkrótce będą mogły wystartować projekty związane z grami takimi jak League of Legends czy Counter Strike.

Firma Wortmann AG jest największym niezależnym niemieckim producentem sprzętu IT w Europie oraz jednym z największych dystrybutorów IT. W zeszłym roku firma wypracowała obrót w wysokości 750 mln euro. 50% obrotu osiągnięto na własnej marce Terra w skład, której wchodzą monitory, komputery, notebooki, serwery i wiele innych produktów IT.

Logotyp „Terra” pojawi się na froncie koszulek zawodników podczas tegorocznej edycji „Ekstraklasa Games” oraz innych eventach związanych z sekcją esportu.

„Zdecydowaliśmy się na sponsorowanie Arki Gdynia ponieważ jest to klub z tradycjami. Podoba nam się sposób prowadzenia klubu oraz zaangażowanie w sekcje e-sportową. Zarówno Arka Gdynia jak i my widzimy duży potencjał oraz przyszłość w e-sporcie” – Wojciech Kosecki, Prezes Zarządu Terra Computer.

– „Jesteśmy bardzo wdzięczni za okazane zaufanie. Jest to dla nas sygnał, że podążamy dobrą drogą, a możliwości płynące ze współpracy pozwolą nam na dalszy rozwój sekcji. Esport w Polsce prężenie się rozwija i wymaga coraz większych nakładów finansowych. Gorąco wierzymy, że wspólnie będziemy świętować wiele sukcesów osiągniętych na wirtualnej murawie z logotypem „Terra” na koszulkach.” – Stanisław Wrzosek, Menedżer ds. marketingu Arki Gdynia.

Kolejnym sponsorem sekcji, który zajmie miejsce na rękawku koszulek podczas „Ekstraklasa Games” jest dobrze znany kibicom oficjalny sklep klubowy FANS HOME. Dzięki ścisłej współpracy z oficjalnym sklepem, klub rozpocznie personalizację odzieży oraz gadżetów dla wszystkich miłośników gier komputerowych.

Najnowsze

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu nawiązuje współpracę z Pogonią

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu dołączyła do projektu Biznesowej Pogoni Szczecin na zasadach Partnera Srebrnego Zachodniopomorska ...

Całość ›

Śląsk Wrocław gra z Caritas Polska

Dwukrotny Mistrz Polski i aktualny wicelider Ekstraklasy, czyli Śląsk Wrocław, wsparł akcję Caritas Polska – Paczka dla Wenezueli ...

Całość ›

STS razem z Meczyki.pl

STS, lider polskiego rynku bukmacherskiego nawiązał strategiczne partnerstwo z Meczykipl - największym portalem w Polsce, kompleksowo ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›