Terra na pokładzie Arka Gdynia eSports
Esportowa sekcja Arki Gdynia podjęła współpracę z firmą Wortmann AG, dzięki której na koszulkach Arkowców pojawi się logotyp produktów niemieckiego producenta sprzętu IT – „Terra”.
Jako „Sponsor Główny” sekcji, Wortmann AG dostarczy komputery oraz wyposaży „Gaming Room” sekcji, dzięki czemu już wkrótce będą mogły wystartować projekty związane z grami takimi jak League of Legends czy Counter Strike.
Firma Wortmann AG jest największym niezależnym niemieckim producentem sprzętu IT w Europie oraz jednym z największych dystrybutorów IT. W zeszłym roku firma wypracowała obrót w wysokości 750 mln euro. 50% obrotu osiągnięto na własnej marce Terra w skład, której wchodzą monitory, komputery, notebooki, serwery i wiele innych produktów IT.
Logotyp „Terra” pojawi się na froncie koszulek zawodników podczas tegorocznej edycji „Ekstraklasa Games” oraz innych eventach związanych z sekcją esportu.
– „Zdecydowaliśmy się na sponsorowanie Arki Gdynia ponieważ jest to klub z tradycjami. Podoba nam się sposób prowadzenia klubu oraz zaangażowanie w sekcje e-sportową. Zarówno Arka Gdynia jak i my widzimy duży potencjał oraz przyszłość w e-sporcie” – Wojciech Kosecki, Prezes Zarządu Terra Computer.
– „Jesteśmy bardzo wdzięczni za okazane zaufanie. Jest to dla nas sygnał, że podążamy dobrą drogą, a możliwości płynące ze współpracy pozwolą nam na dalszy rozwój sekcji. Esport w Polsce prężenie się rozwija i wymaga coraz większych nakładów finansowych. Gorąco wierzymy, że wspólnie będziemy świętować wiele sukcesów osiągniętych na wirtualnej murawie z logotypem „Terra” na koszulkach.” – Stanisław Wrzosek, Menedżer ds. marketingu Arki Gdynia.
Kolejnym sponsorem sekcji, który zajmie miejsce na rękawku koszulek podczas „Ekstraklasa Games” jest dobrze znany kibicom oficjalny sklep klubowy FANS HOME. Dzięki ścisłej współpracy z oficjalnym sklepem, klub rozpocznie personalizację odzieży oraz gadżetów dla wszystkich miłośników gier komputerowych.