Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Stadion Miejski w Poznaniu szuka sponsora

Wraz z końcem czerwca stadion w Poznaniu zakończył współpracę z Ineą, obecnie trwają poszukiwania nowego sponsora tytularnego. 

Już od dłuższego czasu mówiło się, że Inea Stadion, na którym swoje spotkania rozgrywa Lech Poznań zakończy współpracę ze sponsorem tytularnym – Ineą. Informację te potwierdziły się (LINK) a trwająca 5 lat umowa nie została przedłużona. Konsekwencją tego była nie tylko zmiana nazwy obiektu ale też zakończenie współpracy z Lechem Poznań i koniec nadawania telewizji klubowej w sieci kablowej Inea.

Po zakończeniu współpracy wiele mówi się na temat poszukiwań nowego sponsora tytularnego, według doniesień medialnych chęć pozostania sponsorem wykazuje Amica, której właściciel jest również właścicielem Lecha. Jednak do tej pory Amica rzadko była utożsamiana z klubem, na czym w szczególności zależało kibicom klubu.

W czerwcu również informowano, że Miasto Poznań chce renegocjować umowę z obecnymi operatorami obiektu. Obecnie konsorcjum Marcelin Management i Lecha Poznań za dzierżawę obiektu płacą około 600 tyś złotych rocznie.

 

Najnowsze

Projekt #KoszKoszulka wybrany przez kibiców

Kibice w głosowaniu przeprowadzonym na oficjalnym profilu KoszKadry na portalu Facebook wybrali zwycięski projekt koszulki, opracowany ...

Całość ›

Puchar Świata w skokach narciarskich ze świetnym wynikiem oglądalności

Drugi dzień konkursu Pucharu Świata był trzecim najchętniej oglądanym programem w minionym tygodniu W minionym tygodniu, tj w okresie ...

Całość ›

Acana Orzeł Futsal stworzył własne karty kolekcjonerskie

Futsalowy zespół KS Acana Orzeł Futsal Jelcz-Laskowice stworzył dla kibiców unikatowy projekt - karty kolekcjonerskie Klub chciałby ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Projekt #KoszKoszulka wybrany przez kibiców.
#sponsoringsport #koszykowka #konkurs https://t.co/hmMtrgHJgn

Puchar Świata w skokach narciarskich ze świetnym wynikiem oglądalności.
#sponsoringsport #skokinarciarskie #ogladalnosc https://t.co/0V9b1VhX2l