Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Inea Stadion w Poznaniu nie ma już sponsora tytularnego

30 czerwca dobiega końca umowa, na mocy której INEA została sponsorem tytularnym stadionu przy ulicy Bułgarskiej oraz sponsorem premium KKS Lech Poznań. Dalsza współpraca nie będzie kontynuowana.

– “Chcielibyśmy podziękować INEA za wszystkie lata współpracy. Sponsoring KKS Lech Poznań obejmował kilka płaszczyzn i na każdej z nich INEA była dla nas zawsze pewnym i godnym zaufania partnerem” – komentuje Karol Klimczak, Prezes Zarządu Lecha Poznań.

Podpisana w czerwcu 2013 roku pięcioletnia umowa sponsoringowa zawierała pakiet świadczeń obejmujący nie tylko oznakowanie stadionu, ale też działania marketingowe oraz realizację dodatkowych, wspólnych projektów. W ramach tego zobowiązania INEA produkowała także pierwszą w Polsce telewizję klubową – Lech TV, a logo INEA widniało na koszulkach zawodników poznańskiego Kolejorza.

– “Jesteśmy dumni z tego, że przez pięć lat Stadion Miejski w Poznaniu nosił nazwę INEA Stadion. Cennym doświadczeniem była także produkcja telewizji klubowej Lech TV. Oba projekty dobiegają końca, ale nadal kibicujemy Lechowi i życzymy jak najlepszych wyników sportowych” – mówi Janusz Kosiński, Prezes Zarządu INEA S.A.

Najnowsze

Terra na pokładzie Arka Gdynia eSports

Esportowa sekcja Arki Gdynia podjęła współpracę z firmą Wortmann AG, dzięki której na koszulkach Arkowców pojawi się logotyp ...

Całość ›

LOTOS wspiera Nadzieje Olimpijskie

Grupa LOTOS podjęła współpracę z ośmiorgiem uzdolnionych sportowców, reprezentujących szeroką gamę dyscyplin olimpijskich ...

Całość ›

Legia i Piątek na szczycie medialności

Legia Warszawa po miesięcznej przerwie wróciła na najwyższy stopień medialności wśród klubów ekstraklasy, pierwszego miejsca ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Terra na pokładzie Arka Gdynia eSports.
#sponsoringsport #arkagdynia #esport https://t.co/4vaSz3viQc

LOTOS wspiera Nadzieje Olimpijskie.
#sponsoringsport #lotos #igrzyska https://t.co/EfXWHRrK1s