fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Inea Stadion w Poznaniu nie ma już sponsora tytularnego

30 czerwca dobiega końca umowa, na mocy której INEA została sponsorem tytularnym stadionu przy ulicy Bułgarskiej oraz sponsorem premium KKS Lech Poznań. Dalsza współpraca nie będzie kontynuowana.

– “Chcielibyśmy podziękować INEA za wszystkie lata współpracy. Sponsoring KKS Lech Poznań obejmował kilka płaszczyzn i na każdej z nich INEA była dla nas zawsze pewnym i godnym zaufania partnerem” – komentuje Karol Klimczak, Prezes Zarządu Lecha Poznań.

Podpisana w czerwcu 2013 roku pięcioletnia umowa sponsoringowa zawierała pakiet świadczeń obejmujący nie tylko oznakowanie stadionu, ale też działania marketingowe oraz realizację dodatkowych, wspólnych projektów. W ramach tego zobowiązania INEA produkowała także pierwszą w Polsce telewizję klubową – Lech TV, a logo INEA widniało na koszulkach zawodników poznańskiego Kolejorza.

– “Jesteśmy dumni z tego, że przez pięć lat Stadion Miejski w Poznaniu nosił nazwę INEA Stadion. Cennym doświadczeniem była także produkcja telewizji klubowej Lech TV. Oba projekty dobiegają końca, ale nadal kibicujemy Lechowi i życzymy jak najlepszych wyników sportowych” – mówi Janusz Kosiński, Prezes Zarządu INEA S.A.

Najnowsze

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza

W sezonie 2018/2019 PGNiG Superliga zagra w zmienionej formule Dwie tabele w rundzie zasadniczej zamieni jedna zbiorcza Następnie ...

Całość ›

Ekstraklasa z nowym kontraktem z LOTTO i PKO Bankiem Polskim

Ekstraklasa rozpoczyna trzyletnią współpracę z dwoma markami należącymi do największych firm w Polsce: Totalizatora Sportowego i PKO ...

Całość ›

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP

Wtorkowy, zwycięski mecz rewanżowy I rundy eliminacji Ligi Mistrzów UEFA pomiędzy Legią Warszawa a Cork City FC, okazał się hitem ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza.
#sponsoringsport #pilkareczna #pgnigsuperliga https://t.co/SxLEG5zuD5

Ekstraklasa przedłuża umowę z Totalizatorem Sportowym i podpisuje kontrakt z PKO.
#sponsoringsport #lotto #pko https://t.co/XJAJPCbAZB