Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Reebok wykracza ponad 25 915

Reebok w Polsce w dalszym ciągu kontynuuje swoją kampanię „25 915”, tym razem jej bohaterem jest Tadeusz Andrzejczak.

Marka stworzyła specjalną kampanię, w której zachęca do korzystania z 25 915 dni życia jakie średnio ma przed sobą człowiek. Szczególnie działania reklamowe koncentrowane są poprzez spoty promocyjne. Udział w Polskich materiałach wzięli już Alan Andersz (LINK), Kamila Szczawińska (LINK) oraz grupa biegowa Gorilla Run (LINK).

Nowym bohaterem Reebok jest Tadeusz Andrzejewski, który na przekór kampanii przeżył już ponad 30 000 dni, biegacz ma już 83 lata. W 1994 r. założył Klub Biegowy „Reebok”, którego sponsorem była marka Reebok. Klub działał blisko 10 lat organizując liczne biegi, wyjazdy na maratony – w Polsce, ale też w Londynie czy Berlinie. Przez wiele lat Tadeuszowi Andrzejewskiemu oraz innym członkom klubu udawało się zaszczepić pasję do biegania dziesiątkom osób. Można śmiało powiedzieć, że jest on jednym z twórców obecnego boomu na bieganie.

Na swoim koncie Andrzejewski ma ponad 900 startów w biegach na różnych dystansach, w tym ponad 80 maratonów i ultramaratonów. Jest m.in. wicemistrzem Polski weteranów w biegu przełajowym na 10 km oraz dwukrotnym mistrzem Wojska Polskiego w półmaratonie i maratonie.

 

Źródło: Reebok

 

Najnowsze

Polska Liga Siatkówki na nową Radę Nadzorczą

W trakcie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy Polskiej Ligi Siatkówki wybrano nową Radę Nadzorczą Spółki W głosowaniu ...

Całość ›

Legia Warszawa i Klarna wkrótce z nową ofertą dla kibiców

Klarna wiodący, globalny bank detaliczny, dostawca płatności oraz aplikacja zakupowa, rozpoczęła współpracę z największym polskim ...

Całość ›

FAKRO cztery lata dłużej z PZPN

Polski Związek Piłki Nożnej przedłużył o cztery lata umowę z grupą FAKRO, światowym potentatem na rynku okien dachowych, która ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›