Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Reebok wykracza ponad 25 915

Reebok w Polsce w dalszym ciągu kontynuuje swoją kampanię „25 915”, tym razem jej bohaterem jest Tadeusz Andrzejczak.

Marka stworzyła specjalną kampanię, w której zachęca do korzystania z 25 915 dni życia jakie średnio ma przed sobą człowiek. Szczególnie działania reklamowe koncentrowane są poprzez spoty promocyjne. Udział w Polskich materiałach wzięli już Alan Andersz (LINK), Kamila Szczawińska (LINK) oraz grupa biegowa Gorilla Run (LINK).

Nowym bohaterem Reebok jest Tadeusz Andrzejewski, który na przekór kampanii przeżył już ponad 30 000 dni, biegacz ma już 83 lata. W 1994 r. założył Klub Biegowy „Reebok”, którego sponsorem była marka Reebok. Klub działał blisko 10 lat organizując liczne biegi, wyjazdy na maratony – w Polsce, ale też w Londynie czy Berlinie. Przez wiele lat Tadeuszowi Andrzejewskiemu oraz innym członkom klubu udawało się zaszczepić pasję do biegania dziesiątkom osób. Można śmiało powiedzieć, że jest on jednym z twórców obecnego boomu na bieganie.

Na swoim koncie Andrzejewski ma ponad 900 startów w biegach na różnych dystansach, w tym ponad 80 maratonów i ultramaratonów. Jest m.in. wicemistrzem Polski weteranów w biegu przełajowym na 10 km oraz dwukrotnym mistrzem Wojska Polskiego w półmaratonie i maratonie.

 

Źródło: Reebok

 

Najnowsze

Publicystyka

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe, określając jak są one ważne Wielkimi krokami zbliża się finał Ligi Mistrzów ...

Całość ›

Omo promuje swoje produkty znikającym logotypem

Marka Omo należąca do grupy Unilever wyeksponowała pojawiający się logotyp na koszulkach brazylijskich piłkarzy Omo to jedna z marek ...

Całość ›

STS będzie wspierać Izu Ugonoha

STS podpisał umowę sponsorską z Izu Ugonoh – jednym z najlepszych pięściarzy w kraju Zawodnik w trakcie Narodowej Gali Boksu ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe.
#sponsoringsport #mastercard #pilkanozna https://t.co/e1i3mzg67k

Omo zaprezentowało pojawiający się logotyp.
#sponsoringsport #omo #pilkanozna https://t.co/sSbsLmpysD