fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Reebok wykracza ponad 25 915

Reebok w Polsce w dalszym ciągu kontynuuje swoją kampanię „25 915”, tym razem jej bohaterem jest Tadeusz Andrzejczak.

Marka stworzyła specjalną kampanię, w której zachęca do korzystania z 25 915 dni życia jakie średnio ma przed sobą człowiek. Szczególnie działania reklamowe koncentrowane są poprzez spoty promocyjne. Udział w Polskich materiałach wzięli już Alan Andersz (LINK), Kamila Szczawińska (LINK) oraz grupa biegowa Gorilla Run (LINK).

Nowym bohaterem Reebok jest Tadeusz Andrzejewski, który na przekór kampanii przeżył już ponad 30 000 dni, biegacz ma już 83 lata. W 1994 r. założył Klub Biegowy „Reebok”, którego sponsorem była marka Reebok. Klub działał blisko 10 lat organizując liczne biegi, wyjazdy na maratony – w Polsce, ale też w Londynie czy Berlinie. Przez wiele lat Tadeuszowi Andrzejewskiemu oraz innym członkom klubu udawało się zaszczepić pasję do biegania dziesiątkom osób. Można śmiało powiedzieć, że jest on jednym z twórców obecnego boomu na bieganie.

Na swoim koncie Andrzejewski ma ponad 900 startów w biegach na różnych dystansach, w tym ponad 80 maratonów i ultramaratonów. Jest m.in. wicemistrzem Polski weteranów w biegu przełajowym na 10 km oraz dwukrotnym mistrzem Wojska Polskiego w półmaratonie i maratonie.

 

Źródło: Reebok

 

Najnowsze

#FortunaGdyPełnaTrybuna w Fortuna 1 Lidze

Fortuna rzuca wyzwanie wszystkim fanom drużyn występujących w pierwszej lidze Za każdego kibica, który między 19 a 28 października ...

Całość ›

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę

Sklep Decathlon dołącza do grona partnerów ONICO Warszawa Nowa umowa z popularnym sklepem sportowym będzie obowiązywać do końca ...

Całość ›

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci

Mobilna aplikacja Widzewa, którą klub oficjalnie zaprezentował podczas poniedziałkowej konferencji prasowej poświęconej ramowemu ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

#FortunaGdyPełnaTrybuna w Fortuna 1 Lidze.
#sponsoringsport #fortuna #1liga https://t.co/cyTD5ou13w

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę https://t.co/FI8pOmMvm4