Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

25 915

Kolejny polski bohater wystąpił w kampanii Reebok “25 915”, tym razem czas na Kamilę Szczawińską.

Reebok w tym roku realizuje kampanię o nazwie “25 915” obrazująca liczbę dni, które średnio żyje człowiek. Marka zachęca w tym czasie do czerpania jak najwięcej z życia.

Oprócz globalnej kampanii realizowana jest również polska edycja. Pierwszy swoją historię jej ramach opowiedział Alan Andersz, o czym już pisaliśmy – LINK. Kolejnym bohaterem kampanii jest modelka – Kamila Szczawińska. Według Reeboka pozostało jej jeszcze 17 917 czerpania radości z życia. W materiale przedstawia jak bardzo sport jest w jej życiu ważny.

– Kiedy jestem zmęczona, kiedy jestem zła, smutna, zakładam słuchawki, włączam swoją ukochaną muzykę i biegnę przed siebie aż się zmęczę. Wszystkie problemy zostawiam w moich treningowych Reebokach – mówi Kamila.

 

Źródło: Reebok

 

 

Najnowsze

Omo promuje swoje produkty znikającym logotypem

Marka Omo należąca do grupy Unilever wyeksponowała pojawiający się logotyp na koszulkach brazylijskich piłkarzy Omo to jedna z marek ...

Całość ›

STS będzie wspierać Izu Ugonoha

STS podpisał umowę sponsorską z Izu Ugonoh – jednym z najlepszych pięściarzy w kraju Zawodnik w trakcie Narodowej Gali Boksu ...

Całość ›

Marcin Nitschke ambasadorem marki Volvo Karlik

Dealer samochodowy Volvo Karlik nawiązał współpracę z najbardziej znanym polskim snokerzystą - Marcinem Nitschke  Showroom Volvo ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Omo zaprezentowało pojawiający się logotyp.
#sponsoringsport #omo #pilkanozna https://t.co/sSbsLmpysD

Izu Ugonoh wystąpi podczas Narodowej Gali Boksu z logotypem STS.
#sponsoringsport #sts #izuogonoh https://t.co/EWNi2encyI