Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

25 915

Kolejny polski bohater wystąpił w kampanii Reebok “25 915”, tym razem czas na Kamilę Szczawińską.

Reebok w tym roku realizuje kampanię o nazwie “25 915” obrazująca liczbę dni, które średnio żyje człowiek. Marka zachęca w tym czasie do czerpania jak najwięcej z życia.

Oprócz globalnej kampanii realizowana jest również polska edycja. Pierwszy swoją historię jej ramach opowiedział Alan Andersz, o czym już pisaliśmy – LINK. Kolejnym bohaterem kampanii jest modelka – Kamila Szczawińska. Według Reeboka pozostało jej jeszcze 17 917 czerpania radości z życia. W materiale przedstawia jak bardzo sport jest w jej życiu ważny.

– Kiedy jestem zmęczona, kiedy jestem zła, smutna, zakładam słuchawki, włączam swoją ukochaną muzykę i biegnę przed siebie aż się zmęczę. Wszystkie problemy zostawiam w moich treningowych Reebokach – mówi Kamila.

 

Źródło: Reebok

 

 

Najnowsze

Ekstraklasa z kontraktami na 0,5 mld zł za transmisje telewizyjne w Polsce

Ekstraklasa SA podpisała umowy ze stacjami Canal+ i TVP w zakresie krajowych transmisji telewizyjnych rozgrywek w sezonach 2019/2020 oraz ...

Całość ›

PSŻ stworzył program rabatowy dla karnetowiczów

PSŻ Poznań stworzył dedykowany program rabatowy, w ramach którego kibice zyskają różnego rodzaju zniżki, przedsiębiorcy ...

Całość ›

Tomasz Szozda rzecznikiem prasowym Śląska

Nowym rzecznikiem prasowym Śląska Wrocław został Tomasz Szozda Zastąpił na stanowisku Kacpra Cecotę Tomasz Szozda jest absolwentem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

To o czym mówiono od dawna stało się faktem. W kolejnym sezonie mecze Ekstraklasy pokaże Canal+ i TVP.
#sponsoringsport #tvp #canal+ https://t.co/un4eJe16f0

PSŻ stworzył program rabatowy dla karnetowiczów.
#sponsoringsport #zuzel #pszpoznan https://t.co/wJA2IZHOOM