Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Nie zmarnuj ani chwili

Marka Reebok wiosną tego roku rozpoczęła kampanię „25 915”, w sierpniu jej odsłonę rozpoczęła w Polsce.

Globalna kampania nawiązuje do liczby 25 915, to cyfra obrazująca ile dni średnio żyje człowiek. Reebook namawia, żeby jak najwięcej wykorzystywać ten czas na aktywność fizyczną. Jak sama marka komunikuje „Tyle czasu mamy na poznawanie świata, spotykanie ludzi, przekraczanie swoich granic. Nie zmarnuj ani chwili”.

W Polskiej edycji kampanii występują Alan Andersz, Kamila Szczawińska, Olga Frycz czy członkowie grupy biegowej Gorilas Run Warsaw. Każda osoba to inna historia, motywy treningu, działania. Wszystkie można śledzić na stronie: www.fitness.reebok.pl.

W każdym tygodniu przedstawiana będzie inna historia, pierwszym bohaterem został Alan Andersz. Według specjalnego kalkulatora przygotowanego na potrzeby kampanii pozostało mu 17 233 dni na „cieszenie się życiem”.

Źródło: Reebok

 

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›