Reebok wykracza ponad 25 915
Reebok w Polsce w dalszym ciągu kontynuuje swoją kampanię „25 915”, tym razem jej bohaterem jest Tadeusz Andrzejczak.
Marka stworzyła specjalną kampanię, w której zachęca do korzystania z 25 915 dni życia jakie średnio ma przed sobą człowiek. Szczególnie działania reklamowe koncentrowane są poprzez spoty promocyjne. Udział w Polskich materiałach wzięli już Alan Andersz (LINK), Kamila Szczawińska (LINK) oraz grupa biegowa Gorilla Run (LINK).
Nowym bohaterem Reebok jest Tadeusz Andrzejewski, który na przekór kampanii przeżył już ponad 30 000 dni, biegacz ma już 83 lata. W 1994 r. założył Klub Biegowy „Reebok”, którego sponsorem była marka Reebok. Klub działał blisko 10 lat organizując liczne biegi, wyjazdy na maratony – w Polsce, ale też w Londynie czy Berlinie. Przez wiele lat Tadeuszowi Andrzejewskiemu oraz innym członkom klubu udawało się zaszczepić pasję do biegania dziesiątkom osób. Można śmiało powiedzieć, że jest on jednym z twórców obecnego boomu na bieganie.
Na swoim koncie Andrzejewski ma ponad 900 startów w biegach na różnych dystansach, w tym ponad 80 maratonów i ultramaratonów. Jest m.in. wicemistrzem Polski weteranów w biegu przełajowym na 10 km oraz dwukrotnym mistrzem Wojska Polskiego w półmaratonie i maratonie.
Źródło: Reebok