fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PZPN z budowlanym wsparciem

Polski Związek Piłki Nożnej pozyskał nowego oficjalnego sponsora reprezentacji, została nim sieć sklepów Leroy Merlin.

Jeszcze wczoraj informowaliśmy, że PZPN nawiązał współpracę sponsorską pomiędzy marką piwa Łomża a rozgrywkami Pucharu Polski – LINK. Dziś kolejny partner związał się z organizacją. Oficjalnym sponsorem Reprezentacji Polski została sieć marketów budowlano-dekarskich Leroy Merlin.

Umowa między podmiotami została podpisana w jednym z warszawskich sklepów. Współpraca obowiązywać będzie w trakcie eliminacji oraz samych Mistrzostw Świata 2018 w Rosji.

W ramach umowy sieć sklepów Leroy Merlin otrzymała prawo do posługiwania się tytułem „Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski” oraz „Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski do lat 21”. Ponadto firma uzyskała prawo do wykorzystywania oficjalnego logotypu Reprezentacji Polski. Logotyp Leroy Merlin pojawi się również na nośnikach reklamowych w trakcie spotkań Reprezentacji Polski, tablicach sponsorskich, stronie internetowej, zaproszeniach, biletach i programach meczowych.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się pozyskać kolejnego sponsora dla reprezentacji Polski. Od dawna obserwujemy duże zainteresowanie drużyną narodową, coraz więcej firm zaczyna dostrzegać możliwości, które daje sponsoring reprezentacji. Udany występ podczas mistrzostw Europy we Francji tylko spotęgował ten trend. Decyzja o inwestycji w sponsorowanie reprezentacji Polski przez Leroy Merlin, to kolejny dowód zaufania do drużyny narodowej, która już za niespełna miesiąc rozpocznie eliminacje do mistrzostw świata.” – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

„Z dumą wspieramy Reprezentację Polski w piłce nożnej w drodze do sukcesów. Leroy Merlin i jego pracownicy pragną pozytywnie wpływać na otoczenie, w którym funkcjonujemy, nie tylko poprzez naszą działalność biznesową, ale także społeczną. Dlatego wspieramy ważne społeczne idee; to czym pasjonują się ludzie odwiedzający nasze sklepy, a do takich należy, niewątpliwie, rywalizacja sportowa. W sporcie podobnie jak w biznesie liczy się profesjonalizm, umiejętności, ciężka praca i emocje. Sponsoring drużyny narodowej buduje dumę wśród naszych pracowników, klientów, dostawców i wszystkich partnerów biznesowych. Jednoczy nas wszystkich i tworzy poczucie wspólnoty. Nasi pracownicy  pierwsi dowiedzieli się o podpisaniu umowy z PZPN. Przyjęli ją z gorącą owacją. Okazało się, że są wśród nas nie tylko kibice, ale też piłkarze. Głęboko wierzymy, że nasza narodowa drużyna dostarczy nam wielu pozytywnych emocji i dotrze na sam szczyt – znajdzie się wśród zwycięskich drużyn na Mundialu 2018” – powiedział Krzysztof Kordulewski, Prezes Zarządu Leroy Merlin Polska po podpisaniu umowy.

Źródło: PZPN

Najnowsze

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę

Sklep Decathlon dołącza do grona partnerów ONICO Warszawa Nowa umowa z popularnym sklepem sportowym będzie obowiązywać do końca ...

Całość ›

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci

Mobilna aplikacja Widzewa, którą klub oficjalnie zaprezentował podczas poniedziałkowej konferencji prasowej poświęconej ramowemu ...

Całość ›

Suzuki Arena już w listopadzie

Suzuki mimo nabycia praw do stadionu w Kielcach jeszcze nie komunikuje tego faktu, co jednak zmieni się już w listopadzie  Jak ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę https://t.co/FI8pOmMvm4

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci.
#sponsoringsport #widzewlodz #aplikacja https://t.co/J5Xg05meEi