Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Puchar Polski z oficjalnym piwem

Polski Związek Piłki Nożnej pozyskał kolejnego partnera, od tego sezonu Puchar Polski wspierać będzie browar Van Pur i Łomża.

Polski Związek Piłki Nożnej w przeciągu kilku lat bardzo mocno zmienił swój wizerunek. Nie jest już postrzegany jako hermetyczna, źle zarządzana organizacja. Również rozgrywki prowadzone przez PZPN, czyli Puchar Polski są coraz lepszym produktem. Zmiany zachęcają sponsorów, właśnie marka Łomża podpisała umowę sponsoringową dotyczącą rozgrywek pucharowych.

Browar Van Pur oraz Łomża zyskały tytuł Partnera Oficjalnego rozgrywek Pucharu Polski w trakcie sezonu 2016/17 oraz 2017/18, używania logotypu rozgrywek a także możliwość reklamowania się w trakcie spotkań.

– Zmiana wizerunkowa Polskiej Piłki w ostatnich latach oraz konsekwentna strategia rozwoju marki Pucharu Polski przyczyniły się do zwiększenia popularności tych emocjonujących rozgrywek. Wymiernym efektem takich działań jest podpisanie przez PZPN umowy z Browarem Van Pur SA, do którego należy marka Łomża. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że kolejna firma podjęła decyzję o realizacji swojej strategii marketingowej poprzez sponsoring sportowy i współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Jestem przekonany, że inwestycja w sponsorowanie Pucharu Polski przełoży się na rozpoznawalność i rosnące udziały rynkowe marki Łomża – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

– Z zainteresowaniem przyglądaliśmy się w ostatnim czasie działaniom PZPN na rzecz rozwoju Pucharu Polski.  Odświeżony, nowoczesny wizerunek marki jest efektem sporych inwestycji oraz aktywnej pracy zespołu marketingowego PZPN. Widzimy duży potencjał tych działań nie tylko ze względu na pozytywny wizerunek polskiej piłki nożnej po Euro 2016. Jako największy polski producent piwa oraz właściciel jednej z najlepiej rozpoznawalnych regionalnych marek, zdecydowanie popieramy ideę wspierania lokalnych drużyn i talentów sportowych – powiedział Adam Krawczak, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu Van Pur S.A.

Źródło: PZPN

Najnowsze

IPLA pokaże wszystkie mecze Fortuna 1 Ligi

W sezonie 2021/22 wszystkie mecze Fortuna 1 Ligi będzie można obejrzeć wyłącznie na platformie IPLA (od 1 września br Polsat Box Go) ...

Całość ›

Radomiak Radom trzeci sezon z Enea Wytwarzanie

Kolejny rok kibice i piłkarze RKS Radomiak Radom będą mogli liczyć na wsparcie swojego głównego Sponsora - Enei Wytwarzanie, to ...

Całość ›

Wisła Kraków z seniorską drużyną kobiet

Wisla Kraków utworzyła seniorską drużynę kobiet, która zmagania w sezonie 2021/2022 rozpocznie od rywalizacji w V lidze ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›