fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Puchar Polski z oficjalnym piwem

Polski Związek Piłki Nożnej pozyskał kolejnego partnera, od tego sezonu Puchar Polski wspierać będzie browar Van Pur i Łomża.

Polski Związek Piłki Nożnej w przeciągu kilku lat bardzo mocno zmienił swój wizerunek. Nie jest już postrzegany jako hermetyczna, źle zarządzana organizacja. Również rozgrywki prowadzone przez PZPN, czyli Puchar Polski są coraz lepszym produktem. Zmiany zachęcają sponsorów, właśnie marka Łomża podpisała umowę sponsoringową dotyczącą rozgrywek pucharowych.

Browar Van Pur oraz Łomża zyskały tytuł Partnera Oficjalnego rozgrywek Pucharu Polski w trakcie sezonu 2016/17 oraz 2017/18, używania logotypu rozgrywek a także możliwość reklamowania się w trakcie spotkań.

– Zmiana wizerunkowa Polskiej Piłki w ostatnich latach oraz konsekwentna strategia rozwoju marki Pucharu Polski przyczyniły się do zwiększenia popularności tych emocjonujących rozgrywek. Wymiernym efektem takich działań jest podpisanie przez PZPN umowy z Browarem Van Pur SA, do którego należy marka Łomża. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że kolejna firma podjęła decyzję o realizacji swojej strategii marketingowej poprzez sponsoring sportowy i współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Jestem przekonany, że inwestycja w sponsorowanie Pucharu Polski przełoży się na rozpoznawalność i rosnące udziały rynkowe marki Łomża – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

– Z zainteresowaniem przyglądaliśmy się w ostatnim czasie działaniom PZPN na rzecz rozwoju Pucharu Polski.  Odświeżony, nowoczesny wizerunek marki jest efektem sporych inwestycji oraz aktywnej pracy zespołu marketingowego PZPN. Widzimy duży potencjał tych działań nie tylko ze względu na pozytywny wizerunek polskiej piłki nożnej po Euro 2016. Jako największy polski producent piwa oraz właściciel jednej z najlepiej rozpoznawalnych regionalnych marek, zdecydowanie popieramy ideę wspierania lokalnych drużyn i talentów sportowych – powiedział Adam Krawczak, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu Van Pur S.A.

Źródło: PZPN

Najnowsze

#FortunaGdyPełnaTrybuna w Fortuna 1 Lidze

Fortuna rzuca wyzwanie wszystkim fanom drużyn występujących w pierwszej lidze Za każdego kibica, który między 19 a 28 października ...

Całość ›

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę

Sklep Decathlon dołącza do grona partnerów ONICO Warszawa Nowa umowa z popularnym sklepem sportowym będzie obowiązywać do końca ...

Całość ›

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci

Mobilna aplikacja Widzewa, którą klub oficjalnie zaprezentował podczas poniedziałkowej konferencji prasowej poświęconej ramowemu ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę https://t.co/FI8pOmMvm4

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci.
#sponsoringsport #widzewlodz #aplikacja https://t.co/J5Xg05meEi