PZPN z budowlanym wsparciem
Polski Związek Piłki Nożnej pozyskał nowego oficjalnego sponsora reprezentacji, została nim sieć sklepów Leroy Merlin.
Jeszcze wczoraj informowaliśmy, że PZPN nawiązał współpracę sponsorską pomiędzy marką piwa Łomża a rozgrywkami Pucharu Polski – LINK. Dziś kolejny partner związał się z organizacją. Oficjalnym sponsorem Reprezentacji Polski została sieć marketów budowlano-dekarskich Leroy Merlin.
Umowa między podmiotami została podpisana w jednym z warszawskich sklepów. Współpraca obowiązywać będzie w trakcie eliminacji oraz samych Mistrzostw Świata 2018 w Rosji.
W ramach umowy sieć sklepów Leroy Merlin otrzymała prawo do posługiwania się tytułem „Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski” oraz „Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski do lat 21”. Ponadto firma uzyskała prawo do wykorzystywania oficjalnego logotypu Reprezentacji Polski. Logotyp Leroy Merlin pojawi się również na nośnikach reklamowych w trakcie spotkań Reprezentacji Polski, tablicach sponsorskich, stronie internetowej, zaproszeniach, biletach i programach meczowych.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się pozyskać kolejnego sponsora dla reprezentacji Polski. Od dawna obserwujemy duże zainteresowanie drużyną narodową, coraz więcej firm zaczyna dostrzegać możliwości, które daje sponsoring reprezentacji. Udany występ podczas mistrzostw Europy we Francji tylko spotęgował ten trend. Decyzja o inwestycji w sponsorowanie reprezentacji Polski przez Leroy Merlin, to kolejny dowód zaufania do drużyny narodowej, która już za niespełna miesiąc rozpocznie eliminacje do mistrzostw świata.” – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.
„Z dumą wspieramy Reprezentację Polski w piłce nożnej w drodze do sukcesów. Leroy Merlin i jego pracownicy pragną pozytywnie wpływać na otoczenie, w którym funkcjonujemy, nie tylko poprzez naszą działalność biznesową, ale także społeczną. Dlatego wspieramy ważne społeczne idee; to czym pasjonują się ludzie odwiedzający nasze sklepy, a do takich należy, niewątpliwie, rywalizacja sportowa. W sporcie podobnie jak w biznesie liczy się profesjonalizm, umiejętności, ciężka praca i emocje. Sponsoring drużyny narodowej buduje dumę wśród naszych pracowników, klientów, dostawców i wszystkich partnerów biznesowych. Jednoczy nas wszystkich i tworzy poczucie wspólnoty. Nasi pracownicy pierwsi dowiedzieli się o podpisaniu umowy z PZPN. Przyjęli ją z gorącą owacją. Okazało się, że są wśród nas nie tylko kibice, ale też piłkarze. Głęboko wierzymy, że nasza narodowa drużyna dostarczy nam wielu pozytywnych emocji i dotrze na sam szczyt – znajdzie się wśród zwycięskich drużyn na Mundialu 2018” – powiedział Krzysztof Kordulewski, Prezes Zarządu Leroy Merlin Polska po podpisaniu umowy.
Źródło: PZPN