Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PZPN pokazał jubileuszowe koszulki

PZPN wraz z Nike zaprezentował jubileuszową koszulkę na 100-lecie powstania związku. 

Rok 2019 jest dla Polskiego Związku Piłki Nożnej czasem wyjątkowym. Z okazji setnej rocznicy powstania federacja,  zaprezentowała jubileuszową koszulkę reprezentacji Polski. Biało-czerwoni. W nowym trykocie piłkarze zagrają już w poniedziałkowym meczu z Izraelem na PGE Narodowym w Warszawie.

Jubileuszowa koszulka będzie dostępna w dwóch rodzajach: VAPOR oraz STADIUM . Poszczególne modele różnią się krojem, szczegółami wykończenia oraz technologią wykonania. Oba modele są bardzo wytrzymałe, przewiewne, a przede wszystkim pozwalają dumnie kibicować naszym zawodników z trybun stadionu oraz sprzed telewizora.

Koszulka Vapor to najlepszy dostępny model. W 100% pokrywa się z koszulkami, których piłkarze używają podczas meczu. Wyróżnia się użyciem technologii VaporKnit, która zapewnia jednocześnie wyjątkową przewiewność i maksymalną swobodę ruchów podczas gry, a także zastosowaniem specjalnego dopasowanego kroju. Drugim modelem jest Stadium , czyli najwyższy model spośród koszulek skierowanych do kibiców. Nie zastosowano w niej technologii VaporKnit oraz specjalnego dopasowanego kroju, jednak wykonano ją z najwyższej jakości materiałów Nike Breathe z użyciem technologii Dri-FIT, a do tego umieszczone na piersi logo jest haftowane.

Koszulki będą dostępne w sprzedaży od 11 czerwca w limitowanym nakładzie 1919 sztuk. Za dystrybucję odpowiada firma Nike, oficjalny sponsor reprezentacji Polski, umożliwiając jej nabycie za pośrednictwem licznych kanałów sprzedaży, w tym głównie strony Nike.com oraz poprzez Sklep Kibica Reprezentacji Polski.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›