Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Polska koszykówka z kantorem

Polski Związek Koszykówki nawiązał współpracę sponsoringową z wirtualnym kantorem, marką Cinkciarz.

Umowa obejmuje współpracą z męską, żeńską, młodzieżową kadrą oraz koszykarzami grającymi w odmianę 3×3. Cinkciarz uzyskał tytuły “Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski Koszykarzy” oraz “Official Foreign Currency Exchange Partner”. Marka uzyskała także tytuły „Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski Koszykarzy U20”, „Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski Koszykarek”, „Oficjalny Sponsor Rozszerzonej Reprezentacji Polski Koszykarzy” oraz „Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski Koszykarzy 3×3”. Współpraca obejmuje również ekspozycję na bandach LED, parkiecie, materiałach prasowych, ściance do wywiadów.

Cinkciarz oprócz sponsorowania kadry koszykarskiej wspiera m.in. Chicago Bulls, Stelmet BC Zieloną Górę, Tauron Basket Ligę oraz piłkarski Ruch Chorzów i Jagiellonię Białystok o czym wspominaliśmy niedawno.

– Mamy bardzo dobre doświadczenia płynące ze współpracy z Polską Ligą Koszykówki. Zamierzamy szerzej wspierać rozwój tej dyscypliny, także na poziomie reprezentacji narodowej, już podczas eliminacji do EuroBasketu 2017. Podpisana właśnie wieloletnia umowa z Polskim Związkiem Koszykówki pozwoli nam dotrzeć do kibiców dzięki ciekawym akcjom promocyjnym. Jesteśmy przekonani, że ubarwią one wiele sportowych zmagań – mówi Kamil Sahaj, dyrektor marketingu Cinkciarz.pl.

– Jesteśmy zadowoleni, że możemy ogłosić podpisanie umowy sponsorskiej z tak solidnym partnerem, jakim jest Cinkciarz.pl. Liczymy, że przy jego wsparciu i aktywności, do której zdążył nas przyzwyczaić podczas ubiegłego sezonu ligowego, wspólnie będziemy się rozwijać. Reprezentacja Polski jest dziś ciekawym produktem marketingowym, a poziom sportowy zapewnia nam stały udział w Mistrzostwach Europy. Aby wejść na szczebel wyżej i walczyć o jeszcze wyższe cele musimy też zapewnić rozwój organizacyjny i promocyjny – mówi Grzegorz Bachański, prezes Polskiego Związku Koszykówki.

Źródło: PZKosz

Najnowsze

Robotnicze znów w sprzedaży

Widzew Łódź wspólnie z DRINK ID, właścicielem Browaru Piotrków, reaktywuje markę Robotnicze w nowej odsłonie: Robotnicze ...

Całość ›

Kraków gospodarzem pierwszych w historii Mistrzostw Europy Ninja

Kraków stanie się europejską stolicą sportów przeszkodowych Od 14 do 16 listopada 2025 roku w Hali 100-lecia KS Cracovia 1906 ...

Całość ›

KNAPTRANS sponsorem KŻ Orzeł Łódź

Do grona sponsorów Klubu Żużlowego Orzeł Łódź w sezonie 2025 dołączyła firma Knaptrans sp z oo Firma Knaptrans posiada 30 lat ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›