Wisła Kraków wraz z Sport Analytics przebadała w grudniu swoich kibiców, właśnie opublikowano ich wyniki.
– „Kompleksowe podsumowanie wyników przeprowadzonej wśród naszych Kibiców ankiety jest dla nas niezwykle cennym źródłem informacji na temat preferencji Fanów Wisły Kraków. Pragniemy wykorzystać te opinie do tego, by nadal doskonalić naszą ofertę i wyjść naprzeciw oczekiwaniom Kibiców. Po to, by jeszcze liczniej niż dotychczas, z przyjemnością wybierali stadion przy Reymonta i mecze naszych piłkarzy jako formę rozrywki, czy spędzania czasu z bliskimi. Ale przede wszystkim również po to, by każdy Kibic opuszczający nasz obiekt po zakończonym spotkaniu miał poczucie, iż przeżył wspólnie z nami wyjątkowe chwile. By na naszym stadionie mógł czuć się jak w domu” – mówi Marzena Sarapata, prezes Wisły Kraków SA.
W badaniu przeprowadzonym w dniach 25-31 grudnia 2016 roku udział wzięło 2004 respondentów.
Sport Analytics ustaliło, iż najczęściej staż kibicowski wynosi od 5 do 14 lat, chociaż dość dużą grupę stanowią ci, którzy z Białą Gwiazdą są już nawet od 15 do 20 lat.
Źródło: Sport Analytics
Najnowsze
TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław
Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...
Jagiellonia na podium medialności w marcu
W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...
Firma Hummel na dłużej z Polonią
Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...