Michał Winiarski to od niedawna twarz kosmetyków Luksja, która zorganizowała konkurs siatkarski.
Siatkarz PGE Skry Bełchatów w tym roku stał się bohaterem kampanii Luksji (LINK). Marka jednak nie poprzestaje na korzystaniu z wizerunku sportowca. Właśnie ogłoszony został specjalny konkurs.
Nagrodami w zabawie jest oprócz różnych nagród rzeczowych występ w jednej drużynie z Winiarskim. Wszyscy uczestnicy zabawy muszą zakupić dwa żele pod prysznic oraz odpowiedzieć na pytanie dlaczego taka nagroda im sie należy.
Cały konkurs znajdziecie na specjalnej stronie akcji – LINK
Najnowsze
TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław
Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...
Jagiellonia na podium medialności w marcu
W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...
Firma Hummel na dłużej z Polonią
Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...