Michał Winiarski to od niedawna twarz kosmetyków Luksja, która zorganizowała konkurs siatkarski.
Siatkarz PGE Skry Bełchatów w tym roku stał się bohaterem kampanii Luksji (LINK). Marka jednak nie poprzestaje na korzystaniu z wizerunku sportowca. Właśnie ogłoszony został specjalny konkurs.
Nagrodami w zabawie jest oprócz różnych nagród rzeczowych występ w jednej drużynie z Winiarskim. Wszyscy uczestnicy zabawy muszą zakupić dwa żele pod prysznic oraz odpowiedzieć na pytanie dlaczego taka nagroda im sie należy.
Cały konkurs znajdziecie na specjalnej stronie akcji – LINK
Najnowsze
STS na froncie koszulek Ruchu
STS podpisał kontrakt sponsorski z Ruchem Chorzów, na mocy którego został sponsorem strategicznym 14-krotnego mistrza Polski Logo ...
DB Protection współpracuje z Pogonią
Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...
Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”
Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...