Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

XPG wchodzi w polski esport i zostaje sponsorem organizacji Invicta Gaming

XPG – gamingowa marka, należąca do popularnego producenta dysków i pamięci ADATA, została sponsorem tytularnym polskiej organizacji esportowej Invicta Gaming.

Już 28 maja drużyna pod nową nazwą – XPG Invicta jako jeden z faworytów rozpocznie zmagania w rozgrywkach Rainbow Six Polish Masters, które będą transmitowane w Polsat Games.

XPG Invicta – to efekt współpracy nawiązanej pomiędzy polską organizacją esportową a popularnym producentem sprzętu komputerowego. Marka XPG udzieli między innymi wsparcia sprzętowego zawodnikom Invicta Gaming. Efektami kooperacji będą także testy wyposażenia, czy też aktywności w mediach społecznościowych organizacji oraz jej reprezentantów. Na fanów drużyny będą czekać konkursy, kody rabatowe, a nawet turniej online, w których będą mogli oni wygrać sprzęty oraz gadżety od XPG.

„Współpracując z organizacjami esportowymi możemy poznać rzeczywiste potrzeby profesjonalnych zawodników. Między innymi dzięki temu jesteśmy w stanie tworzyć sprzęt komputerowy, który potrafi sprostać wymaganiom graczy. Mamy nadzieję, że wspólnie z Invicta Gaming nie tylko dotrzemy do kolejnych fanów esportu w Polsce, dla których już przygotowujemy szereg różnych atrakcji, ale także uda nam się realnie pomóc w rozwoju tej organizacji” – mówi Michał Orłowski, szef polskiego przedstawicielstwa Adata Technology – właściciela marki XPG.

Współpraca pomiędzy XPG a Invicta Gaming została nawiązana na okres trwania Rainbow Six Polish Masters. Zespół jest jednym z faworytów do wygrania oficjalnych rozgrywek Ubisoft Polska o randze Mistrzostw Polski, które są kontynuacją Rainbow Six Masters League. Zmagania rozpoczną się 28 maja, a zwycięzca sezonu zostanie wyłoniony 6 września. W zmaganiach transmitowanych przez Polsat Games drużyna wystąpi już pod nową nazwą, reprezentując swojego sponsora tytularnego nie tylko w nazwie, ale także na koszulkach. Współpraca obejmie jednak również pozostałe dywizje Invicta Gaming.

XPG to marka firmy ADATA dostarczająca wysokiej jakości sprzęt komputerowy dla graczy i profesjonalnych esportowców. W ofercie producenta znajdują się m.in. klawiatury, myszki, słuchawki, dyski SSD, moduły DRAM oraz inne komponenty do komputerów. Nawiązanie współpracy z Invicta Gaming to nie pierwsze działania XPG w świecie esportu. Marka wspiera m.in. organizacje ze Stanów Zjednoczonych, Japonii, Turcji oraz Wielkiej Brytanii, które posiadają swoich reprezentantów w takich grach, jak Dota 2, Playerunknown’s Battlegrounds, League of Legends, czy też Counter-Strike: Global Offensive. Obecnie XPG jest sponsorem m.in. J.Storm, SunSister, YouthCrew Esports oraz Vexed Gaming.

Invicta Gaming to jedna z najstarszych i najbardziej utytułowanych polskich organizacji na scenie Rainbow Six: Siege. Powstała w 2016 roku, a obecnie posiada swoje dywizje w grach Rainbow Six: Siege, FIFA, Counter-Strike: Global Offensive oraz Fortnite. Największymi sukcesami mogą pochwalić się reprezentanci pierwszego ze wspomnianych tytułów. Są oni dwukrotnymi wicemistrzami Polski na PC, a sekcja PS4 dwukrotnym mistrzem kraju PlayStation Ligi. Pierwszy z zespołów otrzymał zaproszenie do udziału w Rainbow Six Polish Masters, które rozpoczną się już 28 maja i potrwają 14 tygodni. Rozgrywki co czwartek oraz w pierwszy weekend września będą transmitowane przez Polsat Games, a także na oficjalnym kanale Ubisoft Polska na Twitchu. Drużyna wystąpi w nich jako XPG Invicta.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›