Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

XPG przedłuża współpracę z Invicta Gaming

Nawiązana w maju współpraca pomiędzy XPG a Invicta Gaming została przedłużona. Znana marka gamingowa pozostanie sponsorem tytularnym polskiej organizacji esportowej przez najbliższy rok.

Dotychczasowa współpraca obejmowała m.in. testy wyposażenia, konkursy oraz dedykowaną linię ubrań. W planach są kolejne atrakcje dla fanów esportu.

Współpraca pomiędzy XPG a Invicta Gaming została nawiązana w maju tego roku na czas trwania Rainbow Six Polish Masters. Drużyna pod nazwą XPG Invicta doszła wówczas do finałów rozgrywek i ostatecznie zajęła w nich czwarte miejsce. Zmagania były transmitowane przez Polsat Games ze średnim zasięgiem 76 tysięcy widzów, a także na Twitchu, gdzie w szczytowym momencie śledziło je 20 tysięcy osób. W mediach pojawiło się natomiast prawie 130 publikacji związanych z XPG Invictą, które dotarły do ponad 470 tysięcy osób. Posty informujące o rozrywkach czy specjalnych akcjach z kodami rabatowymi dla fanów objął swoim zasięgiem natomiast ponad 300 tysięcy użytkowników.

„Nasza organizacja istnieje od 2016 roku, ale przez większość czasu była kojarzona głównie z grą Rainbow Six Siege, na której byliśmy najbardziej skupieni. Podjęcie współpracy z marką XPG sprawiło natomiast, że staliśmy się jeszcze bardziej popularni i zaczęliśmy być postrzegani poważniej. Zaczęły zwracać na nas uwagę osoby bardziej znane w środowisku esportowym. Pojawiły się także pytania o to, kiedy pojawimy się w Ultralidze, czy kiedy będziemy mieli większy skład w grze CS:GO. Jesteśmy traktowani jako poważna organizacja, która traktuje odpowiednio swoich zawodników oraz fanów. Przez kilka miesięcy nasze zasięgi w mediach społecznościowych zwiększyły się natomiast dwukrotnie. Do tego wszystkiego znacząco przyczyniła się właśnie ta współpraca” – mówi Bartosz Micyk, CEO organizacji esportowej XPG Invicta.

W ramach dotychczasowej kooperacji stworzono dedykowaną linię ubrań z logotypem XPG, które były noszone przez reprezentantów organizacji. Zawodnicy zostali także wyposażeni w sprzęt XPG, taki jak klawiatury, słuchawki czy też dyski. W mediach społecznościowych organizacji oraz reprezentujących ją osób pojawiały się z kolei testy produktów sponsora, a także informacje o akcjach specjalnych z kodami rabatowymi. Zorganizowano także kilka konkursów. Podobne atrakcje zostały przewidziane w ramach przedłużenia współpracy.

Gamingowa marka XPG przez kolejny rok będzie sponsorem tytularnym Invicta Gaming. Marka pozostanie zatem zarówno w nazwie, jak i w logotypie polskiej organizacji esportowej. Współpraca obejmie także nowe dywizje, które powstawały w ostatnich miesiącach. Pod nazwą XPG Invicta będą występowały składy w grach Rainbow Six Siege, Rocket League, League of Legends, FIFA 2021 Virtual Club, a także żeński zespół Counter-Strike: Global Offensive. Wszystkich zawodników będzie można niejednokrotnie zobaczyć w ubraniach z logotypem XPG. W dalszym ciągu influencerzy organizacji będą testowali natomiast sprzęt gamingowy swojego sponsora tytularnego. W planach są także kolejne rabaty oraz konkursy dla fanów esportu, w których do wygrania będą m.in. urządzenia oraz gadżety producenta.

Kooperacja z Invicta Gaming to kontynuacja działań XPG w świecie esportu. Marka sponsoruje obecnie organizacje m.in. z Wielkiej Brytanii czy Japonii. Mowa o zespołach takich, jak Vexed Gaming i SunSister. Za koordynację współpracy marki XPG z organizacją Invicta Gaming odpowiada WĘC PR. Agencja już od 1 stycznia 2016 roku prowadzi na polskim rynku działania z zakresu PR dla dla producenta popularnych dysków i pamięci USB – firmy ADATA, będącej właścicielem marki XPG.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›