Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

WP partnerem medialnym Polskiej Ligi Esportowej

Wirtualna Polska i Polska Liga Esportowa łączą siły w promocji i rozwoju szeroko pojętego gamingu. Od kwietnia platforma WP Pilot transmituje rozgrywki Polskiej Ligi Esportowej. Transmisje odbywają się na ogólnodostępnym kanale PLE. To krok na drodze do popularyzacji esportu w Polsce.

Gaming jest obecnie jedną z najdynamiczniej rosnących gałęzi przemysłu rozrywkowego, która dodatkową stopę wzrostu zanotowała wraz z lockdownem, udowadniając, że jest odporny na pandemię. Polska Liga Esportowa przygotowując rozgrywki w grach komputerowych wprowadza esport – zarówno pod kątem jakości, jak i towarzyszącej im oprawy – na zupełnie nowy, profesjonalny poziom, porównywalny do topowych projektów sportowych: UEFA, NBA czy NFL.

„Bardzo chętnie angażujemy się w sport elektroniczny. Zależy nam, aby docierał do użytkowników zarówno doskonale go znających jak i do tych, dla których będzie zupełną nowością. Chcemy przekazać, że esport to nie tylko gaming, ale również edukacja i zabawa. Wyeksponujemy go w naszych serwisach tak, aby wzbudzić w użytkownikach chęć zapoznania się z jego światem oraz aktualnymi rozgrywkami” – mówi Anna Szuszkiewicz, Head of Promotions & Sponsorship w WP.

Materiały i artykuły przygotowywane wspólnie przez Wirtualną Polskę i Polską Ligę Esportową zostaną opublikowane w dedykowanej sekcji PLE na WP. Będą poruszać tematy m.in. historii esportu, tajników sukcesu i sylwetek legendarnych graczy czy pieniędzy w esporcie. Ponadto poszczególne zakładki podstrony Polskiej Ligi Esportowej w serwisie WP SportoweFakty (tj. „Wyniki/Kalendarz”, „Galerie”, „Wideo”) będą uzupełniane dodatkowymi materiałami dotyczącymi bieżących kolejek CSa: PGE Dywizji Mistrzowskiej i LOTTO Dywizji Profesjonalnej, PLE.GG: VALORANT NATIONS CIRCUIT, PLE.GG F1 CUP oraz kolejnych tytułów, które niebawem zostaną ogłoszone.

„Sport elektroniczny cechuje się wielką siłą przekazu, wysoką oglądalnością i stale dociera do coraz większego grona odbiorców, również wśród gwiazd i influencerów, chętnie angażujących się w promocję wirtualnej rozrywki” – podkreśla Paweł Kowalczyk, CEO Polskiej Ligi Esportowej. – „To esport wyznacza teraz trendy, a współpraca z tak dużym partnerem medialnym jest tego najlepszym przykładem. Mam nadzieję, że zachęcimy użytkowników Wirtualnej Polski do rozpoczęcia przygody esportem i w przyszłości spotkamy się na wirtualnych mapach” – dodaje.

Zawodnicy podchodzący do rywalizacji w profesjonalny sposób stają się nowymi idolami masowej wyobraźni. Do głównych wyzwań Polskiej Ligi Esportowej i środowiska sportu elektronicznego należy obecnie wsparcie potencjału młodych, zdolnych ludzi i zapewnienie im warunków do szlifowania umiejętności, czyli inwestycja w utalentowanych graczy – przyszłych mistrzów, którzy będą piąć się w rankingach, osiągać sukcesy i brać udział w najbardziej prestiżowych wydarzeniach gamingowych na świecie.

Od kwietnia widzowie telewizji WP Pilot mogą oglądać zmagania w jednym z najbardziej popularnych i znanych esportów – Counter-Strike: Global Offensive. Transmisje odbywają się na ogólnodostępnym kanale PLE.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›