Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Wiśniowski zostaje z Akademią Sandecji

Współpraca Akademii Sandecja z firmą WIŚNIOWSKI została przedłużona. Na mocy nowej umowy będzie ona trwać przynajmniej do końca kwietnia 2020 roku.

Firma WIŚNIOWSKI sponsorem strategicznym Akademii Sandecja została ponad trzy lata temu. – „Podpisanie umowy z Akademią Sandecja to kolejny krok wykorzystywania potencjału regionu. Akademia Sandecja oferuje młodym zawodnikom profesjonalną opiekę trenerską i daje możliwość rozwoju przez szerszy pryzmat wychowawczy: wpajanie dyscypliny, zasad współpracy i zdrowej rywalizacji. Jesteśmy przekonani, że wspólnie właściwie wykorzystamy szanse drzemiące w młodych piłkarzach i pomożemy im w zwiększaniu poziomu umiejętności, co być może pomoże nam w przyszłości odkryć talenty na miarę gwiazd światowych boisk” – mówiła wówczas Irmina Długopolska, specjalista ds. marketingu sportowego firmy WIŚNIOWSKI.

W ramach współpracy logo firmy, której właścicielem jest Pan Andrzej Wiśniowski nadal będzie widniało na koszulkach meczowych oraz treningowych wszystkich drużyn szkółki. Ponadto srebrna litera W znajdzie się także na sprzęcie Akademii.

– „Cieszę się, że swoją kadencję na stanowisku Prezesa MKS Sandecja S.A. mogę zakończyć tak optymistycznym akcentem. Od samego początku podkreślałem, że Akademia Sandecja jest moim oczkiem w głowie, a zarazem przyszłością „Biało-czarnych”. Jestem przekonany, iż współpraca z firmą WIŚNIOWSKI pozwoli jeszcze lepiej wykorzystać jej potencjał. To znów przełoży się na pierwszą drużynę i jej wyniki” – powiedział były już Prezes klubu Tomasz Michałowski.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›