Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Wiśniowski sponsorem Sandecji Nowy Sącz

Firma WIŚNIOWSKI została nowym głównym sponsorem Sandecji Nowy Sącz. Logo renomowanego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń pojawi się na froncie koszulek pierwszego zespołu już od nowego sezonu.

WIŚNIOWSKI to lider polskiego rynku bram, okien, drzwi i ogrodzeń, ale również marka globalna. Firma obecna jest w 35 krajach i 2500 salonach sprzedaży na całym świecie. W ofercie marki znajduje się ponad 2000 rozwiązań produktowych, które powstają w trzech autonomicznych fabrykach o łącznej powierzchni 280 tys. m². WIŚNIOWSKI, jako pionier inwestycji w rozwiązania Przemysłu 4.0, od ponad 20 lat samodzielnie tworzy unikalne know-how oparte na robotyzacji i automatyzacji.

Grzegorz Stawiarski, prezes Sandecji, podkreśla znaczenie tej współpracy: — „WIŚNIOWSKI to symbol jakości, innowacyjności i odpowiedzialności społecznej. Cieszymy się, że firma tej rangi dołącza do naszej drużyny i wspiera naszą misję budowania silnego, nowoczesnego klubu. To partnerstwo doda nam skrzydeł — zarówno w kontekście sportowym, jak i organizacyjnym.”

Umowa została podpisana w siedzibie firmy. Logo WIŚNIOWSKI pojawi się m.in. na nośnikach promocyjnych na stadionie Sandecji oraz strojach zawodników pierwszego zespołu.

Najnowsze

Foodify partnerem Widzewa Łódź

Firma Foodify znajdzie się w gronie najważniejszych podmiotów wspierających Widzew Łódź, a jej logo eksponowane będzie na ...

Całość ›

Peter Moore Doradcą Zarządu i Mniejszościowym Akcjonariuszem Wisły

Legenda światowego biznesu sportowego i technologicznego, Peter Moore rozpoczyna nowy rozdział w Wiśle Kraków SA jako Doradca Zarządu ...

Całość ›

Lidl Polska wspiera sport kobiet

Lidl z okazji UEFA Women’s EURO 2025 zainicjowała kampanię marketingową „Never stop growing” celebrującą siłę kobiet oraz ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›