fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

#WisłaTylkoPrzyReymonta – akcja crowfundingowa “Białej Gwiazdy”.

Kibice Wisły zainicjowali kolejną zbiórkę pieniędzy na platformie Fans4Club. Celem akcji jest pokrycie kosztów wynajmu stadionu przy Reymonta 22 na pierwsze trzy domowe mecze w sezonie 2018/2019.

W minionych tygodniach nie brakowało trudności i wyzwań. Wskutek braku porozumienia Wisły z Gminą Miejską Kraków, podpisanie umowy dotyczącej wynajmu stadionu przy Reymonta 22 na najbliższy sezon zostało uwarunkowane wpłatą należności przez Klub przed każdym meczem w roli gospodarza. Dzięki szybkiej reakcji grupy kibiców klub ma szansę na grę, na co zbiera środki.

Celem akcji jest zebranie środków finansowych na wynajem Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana. Akcja ta jest niezbędna, by piłkarze “Białej Gwiazdy” mogli rozgrywać mecze w roli gospodarza w miejscu, w którym robią to od lat. Na mocy umowy zawartej z Gminą Miejską Kraków każde z pierwszych trzech spotkań kosztować będzie klub 123 tysiące złotych. Ze względów proceduralnych kolejna umowa zostanie podpisana przed następnymi spotkaniami, które Wisła będzie miała rozegrać w roli gospodarza.

Podstawową formą wsparcia Białej Gwiazdy jest symboliczne miejsce na stadionie za minimum pięć złotych. Akcję każdego dnia zasilać będą również środki ze specjalnej zbiorki prowadzonej przez Stowarzyszenie Kibiców Wisły Kraków oraz ze sprzedaży plakatów w Wiślackim Świecie, zarówno w formie stacjonarnej, jak i internetowej. Aby zagwarantować absolutną transparentność, na platformie umieszczono specjalne liczniki ukazujące aktualny postęp akcji, liczbę sprzedanych plakatów oraz kwotę zebraną przez SKWK.

Cała dochód z akcji przekazany zostanie na wpłatę należności wobec Gminy Miejskiej Kraków za wynajem stadionu, a także na pokrycie kosztów operacyjnych przedsięwzięcia, w tym realizacji nagród.

Po niecałym tygodniu akcji Wisła w akcji wzięło udział prawie 2500 kibiców, którzy przekazali 225 tyś złotych. Do zakończenia zbiórki zostało 13 dni. Kibice “Białej Gwiazdy” kolejny raz wykazali się ogromnym zaangażowaniem.

Najnowsze

#FortunaGdyPełnaTrybuna w Fortuna 1 Lidze

Fortuna rzuca wyzwanie wszystkim fanom drużyn występujących w pierwszej lidze Za każdego kibica, który między 19 a 28 października ...

Całość ›

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę

Sklep Decathlon dołącza do grona partnerów ONICO Warszawa Nowa umowa z popularnym sklepem sportowym będzie obowiązywać do końca ...

Całość ›

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci

Mobilna aplikacja Widzewa, którą klub oficjalnie zaprezentował podczas poniedziałkowej konferencji prasowej poświęconej ramowemu ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę https://t.co/FI8pOmMvm4

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci.
#sponsoringsport #widzewlodz #aplikacja https://t.co/J5Xg05meEi