Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Wisła szuka bohaterów z Fans 4 Club

Wisła Kraków wraz z Fans 4 Club rozpoczęła kolejny projekt crowfundingowy – „zostań 12 bohaterem”.

Jeszcze niedawno Wisła w akcji crowfundingowej zebrała rekordową w sporcie kwotę prawie miliona złotych, właśnie ruszył nowy projekt. Niestety zbierane przez klub środki zostaną przeznaczone na funkcjonowanie. Projekt zakłada przekroczenie jednego wyznaczonych progów a w trakcie działań kibiców traktuje się jak sponsorów. Cała akcja promowana jest hasłem „Zostań #12 bohaterem”.

Przekroczenie granicy 300 tysięcy złotych, czyli wypracowanie pierwszego progu będzie równoznaczne z nagrodą sponsorską – jedno spotkanie w sezonie 2016/17 piłkarze Wisły Kraków rozegrają w wyjątkowych koszulkach, na których znajdą się imiona i nazwiska kibiców, którzy dołączyli do akcji. Dodatkowo – pojawią się one również na klubowej stronie w zakładce Sponsorzy. Drugi cel to 600 tysięcy złotych – jego osiągnięcie oznaczać będzie pojawienie się w rundzie wiosennej, specjalnej ogromnej reklamy na trybunie, a także unikalnej koszulki dla dzieci z eskorty meczowej z hasłem akcji.

Źródło: Wisła Kraków

 

 

Najnowsze

AL-KO sponsorem tytularnym Superpucharów Polski w piłce siatkowej

Firma AL-KO, producent innowacyjnych urządzeń do pielęgnacji ogrodów została Sponsorem Tytularnym Superpucharów Polski Kobiet i ...

Całość ›

Wolszczak – mistrzyni judo w grona ambasadorów firmy Tarczyński

Kinga Wolszczak – Mistrzyni Polski w judo – dołączyła do grona sportowych ambasadorów firmy Tarczyński Wolszczak, mimo ...

Całość ›

Logo CukierAsów znajdzie się na koszulkach Lecha Poznań

Poznańskie CukierAsy wygrały głosowanie fanów Kolejorza i to ich logo znajdzie się na froncie koszulek Lecha podczas wyjazdowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›