Wisła Kraków wraz z Sport Analytics przebadała w grudniu swoich kibiców, właśnie opublikowano ich wyniki.
– „Kompleksowe podsumowanie wyników przeprowadzonej wśród naszych Kibiców ankiety jest dla nas niezwykle cennym źródłem informacji na temat preferencji Fanów Wisły Kraków. Pragniemy wykorzystać te opinie do tego, by nadal doskonalić naszą ofertę i wyjść naprzeciw oczekiwaniom Kibiców. Po to, by jeszcze liczniej niż dotychczas, z przyjemnością wybierali stadion przy Reymonta i mecze naszych piłkarzy jako formę rozrywki, czy spędzania czasu z bliskimi. Ale przede wszystkim również po to, by każdy Kibic opuszczający nasz obiekt po zakończonym spotkaniu miał poczucie, iż przeżył wspólnie z nami wyjątkowe chwile. By na naszym stadionie mógł czuć się jak w domu” – mówi Marzena Sarapata, prezes Wisły Kraków SA.
W badaniu przeprowadzonym w dniach 25-31 grudnia 2016 roku udział wzięło 2004 respondentów.
Sport Analytics ustaliło, iż najczęściej staż kibicowski wynosi od 5 do 14 lat, chociaż dość dużą grupę stanowią ci, którzy z Białą Gwiazdą są już nawet od 15 do 20 lat.
Źródło: Sport Analytics
Najnowsze
PGE GiEK Skra Bełchatów i Weron z umową
Firma WERON, specjalizująca się w dostarczaniu najwyższej jakości produktów z obszaru medycyny sportowej, została Partnerem PGE GiEK ...
Arka Gdynia razem z Energą do końca przyszłego sezonu
W rundzie wiosennej 2025 oraz całym sezonie 2025/2026 piłkarze Arki Gdynia grać będą z logiem Energi na przodzie koszulek, strony ...
Marma Polskie Folie sponsorem generalnym polskiego żużla
Marma Polskie Folie od dawna była obecna w żużlu, teraz firma postanowiła zostać Sponsorem Generalnym Żużlowej Reprezentacji ...