Wisła Kraków wraz z Sport Analytics przebadała w grudniu swoich kibiców, właśnie opublikowano ich wyniki.
– „Kompleksowe podsumowanie wyników przeprowadzonej wśród naszych Kibiców ankiety jest dla nas niezwykle cennym źródłem informacji na temat preferencji Fanów Wisły Kraków. Pragniemy wykorzystać te opinie do tego, by nadal doskonalić naszą ofertę i wyjść naprzeciw oczekiwaniom Kibiców. Po to, by jeszcze liczniej niż dotychczas, z przyjemnością wybierali stadion przy Reymonta i mecze naszych piłkarzy jako formę rozrywki, czy spędzania czasu z bliskimi. Ale przede wszystkim również po to, by każdy Kibic opuszczający nasz obiekt po zakończonym spotkaniu miał poczucie, iż przeżył wspólnie z nami wyjątkowe chwile. By na naszym stadionie mógł czuć się jak w domu” – mówi Marzena Sarapata, prezes Wisły Kraków SA.
W badaniu przeprowadzonym w dniach 25-31 grudnia 2016 roku udział wzięło 2004 respondentów.
Sport Analytics ustaliło, iż najczęściej staż kibicowski wynosi od 5 do 14 lat, chociaż dość dużą grupę stanowią ci, którzy z Białą Gwiazdą są już nawet od 15 do 20 lat.
Źródło: Sport Analytics
Najnowsze
STS na froncie koszulek Ruchu
STS podpisał kontrakt sponsorski z Ruchem Chorzów, na mocy którego został sponsorem strategicznym 14-krotnego mistrza Polski Logo ...
DB Protection współpracuje z Pogonią
Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...
Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”
Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...