Wisła Kraków wraz z Sport Analytics przebadała w grudniu swoich kibiców, właśnie opublikowano ich wyniki.
– „Kompleksowe podsumowanie wyników przeprowadzonej wśród naszych Kibiców ankiety jest dla nas niezwykle cennym źródłem informacji na temat preferencji Fanów Wisły Kraków. Pragniemy wykorzystać te opinie do tego, by nadal doskonalić naszą ofertę i wyjść naprzeciw oczekiwaniom Kibiców. Po to, by jeszcze liczniej niż dotychczas, z przyjemnością wybierali stadion przy Reymonta i mecze naszych piłkarzy jako formę rozrywki, czy spędzania czasu z bliskimi. Ale przede wszystkim również po to, by każdy Kibic opuszczający nasz obiekt po zakończonym spotkaniu miał poczucie, iż przeżył wspólnie z nami wyjątkowe chwile. By na naszym stadionie mógł czuć się jak w domu” – mówi Marzena Sarapata, prezes Wisły Kraków SA.
W badaniu przeprowadzonym w dniach 25-31 grudnia 2016 roku udział wzięło 2004 respondentów.
Sport Analytics ustaliło, iż najczęściej staż kibicowski wynosi od 5 do 14 lat, chociaż dość dużą grupę stanowią ci, którzy z Białą Gwiazdą są już nawet od 15 do 20 lat.
Źródło: Sport Analytics
Najnowsze
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu nawiązuje współpracę z Pogonią
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu dołączyła do projektu Biznesowej Pogoni Szczecin na zasadach Partnera Srebrnego Zachodniopomorska ...
Śląsk Wrocław gra z Caritas Polska
Dwukrotny Mistrz Polski i aktualny wicelider Ekstraklasy, czyli Śląsk Wrocław, wsparł akcję Caritas Polska – Paczka dla Wenezueli ...
STS razem z Meczyki.pl
STS, lider polskiego rynku bukmacherskiego nawiązał strategiczne partnerstwo z Meczykipl - największym portalem w Polsce, kompleksowo ...