Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Wisła przewiduje frekwencję

Wisła Kraków za pomocą specjalnego narzędzia i wykorzystania sztucznej inteligencji będzie przewidywać frekwencję na stadionie w Krakowie.

Sponsor Klubu – ASTOR – współpracuje z Wisłą Kraków na wielu polach. Oprócz wsparcia biznesowego. Efektem kilkumiesięcznej pracy zespołu naukowego jest powstanie barometru prezentującego predykcję frekwencji w odniesieniu do meczów domowych „Białej Gwiazdy”.

W wyniku współpracy klubu z AVEVĄ powstał Barometr. To sztuczna inteligencja (AI, Artificial Intelligence), która bazuje na wykorzystywanych w przemyśle algorytmach predykcyjnych.

„Połączenie zaawansowanej technologii, pozyskiwanych informacji oraz ludzkiego doświadczenia pozwala na poszerzenie świadomości sytuacyjnej dotyczącej procesów prowadzonych w przedsiębiorstwie i jeszcze sprawniejsze przekształcenie danych w wiedzę, co pozwala na lepsze prognozowanie tego, co się może wydarzyć” – mówi Mateusz Zajchowski z zespołu ds. sztucznej inteligencji, ASTOR

– „Projekt Barometr AVEVA to narzędzie, jakiego nie ma żaden klub na świecie. Ma pokazać, że technologiczne aspekty wykorzystywane na co dzień w produkcji mogą funkcjonować nie tylko w środowisku przemysłowym, ale mogą być również przydatne w scenariuszach znacznie mniej związanych z systemami produkcyjnymi. Ten efekt udało się nam osiągnąć, przewidując zapełnienie stadionu przy R22 w oparciu o zestawienie danych” – mówił Pan Stefan Życzkowski.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›