Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Wisła otworzyła okazały Fanshop

W dniach 22-23 kwietnia 2022 roku światło dzienne ujrzy wyjątkowe miejsce oficjalny Fanshop Klubu – wraz z wyodrębnioną częścią Strefy Kibica – stanowi odpowiedź na potrzeby sympatyków, wyróżniając się nowoczesnością i unikatowością.

Ideą powstania Fanshopu było wydzielenie na Stadionie Miejskim im. Henryka Reymana w Krakowie przestrzeni dla kibiców odwiedzających R22. Przestrzeni, z którą będzie mógł identyfikować się każdy Wiślak, chętnie do niej wracając nie tylko przy okazji meczów domowych Białej Gwiazdy. Projekt sklepu przygotowany został z olbrzymią starannością, uwzględniając wszelkie niezbędne elementy wiślackiego DNA. Wystrój miejsca to połączenie nowoczesności i stylu loftowego ze stadionowym klimatem. Wnętrze oraz zabudowa meblowa pozostaje jedynie tłem dla zróżnicowanej oferty produktowej w pełnej trójkolorowej gamie kolorystycznej. Całość dopełniona została przez interaktywne elementy elektroniczne.

Przed wcieleniem projektu w życiu przedstawiciele klubu odpowiedzialni za jego koordynację odwiedzili kilka europejskich klubów, uczestnicząc w praktycznych warsztatach studyjnych, podczas których zaczerpnęli istotną wiedzę dotyczącą aktualnych trendów, zyskując informacje z zakresu funkcjonowania sklepów piłkarskich i pozyskując ważne know-how, także dotyczące nowoczesnych rozwiązań digital signage. Ugoszczeni zostali m.in. przez Borussię Dortmund, Borussię Mönchengladbach, Spartę Praga czy Dynamo Kijów.

Realizacja przedsięwzięcia była priorytetem dla Właścicieli i Zarządu Wisły Kraków, którzy doskonale zdają sobie sprawę z potrzeby istnienia takiego miejsca. Pomimo trudności spowodowanych pandemią udało się pomyślnie zakończyć prace modernizacyjne i oddać w ręce kibiców nowy Fanshop o łącznej powierzchni komercyjnej 505 metrów kwadratowych wraz z częścią magazynową o powierzchni 267 metrów kwadratowych. We wnętrzach sklepu pojawiły się dziesiątki nowych projektów przeznaczonych do wykorzystania w poszczególnych obszarach życia codziennego, znacznie została rozbudowana kolekcja męska, a w niedługim czasie w pozostałych segmentach pojawią się kolejne propozycje, w tym również linia produktów dedykowana Socios Wisła Kraków. Asortyment będzie wprowadzany do oferty systematycznie również w następnych tygodniach po otwarciu Fanshopu.

Sponsorem sklepu i głównym wykonawcą został Interior Commercial Space – wieloletni Partner Wisły Kraków, który uczestniczył już w wielu pracach przy R22, odpowiadając m.in. za stworzenie Strefy Skyboxów na Trybunie Wschodniej – Interior Premium Space – czy modernizację Loży Prezydenckiej.

Miano Sponsora Sklepu przypadło Stowarzyszeniu Socios Wisła Kraków, które wsparło projekt finansowo, pomagając w znacznym stopniu w realizacji przedsięwzięcia.

Partnerem Sklepu została firma STALCO, która wyposażyła przestrzeń w komplet umeblowania. Nowoczesne regały, gabloty, kosze na produkty, przymierzalnie czy zabudowa kas w stylu industrialnym zostały zaprojektowane i wykonane specjalnie dla Wisły Kraków.

Drugi z Partnerów to MAXFLIZ – firma założona w 1992 roku, posiadająca 30-letnie doświadczenie w usługach związanych z kompleksowym wyposażeniem wnętrz.

Partner technologiczny to EXPANDER INTEGRATOR IT, czyli przedsiębiorstwo od lat współpracujące z Białą Gwiazdą. Firma zadbała o wyposażenie przestrzeni w nowoczesne rozwiązania technologiczne w ramach digital signage, wykonując także wszelkie niezbędne instalacje.

Realizacja Fanshopu nie byłaby możliwa bez współpracy z Zarządem Infrastruktury Sportowej w Krakowie, który umożliwił klubowi adaptację powierzchni według opracowanej koncepcji projektowej.

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›