Wisła otworzyła okazały Fanshop
W dniach 22-23 kwietnia 2022 roku światło dzienne ujrzy wyjątkowe miejsce oficjalny Fanshop Klubu – wraz z wyodrębnioną częścią Strefy Kibica – stanowi odpowiedź na potrzeby sympatyków, wyróżniając się nowoczesnością i unikatowością.
Ideą powstania Fanshopu było wydzielenie na Stadionie Miejskim im. Henryka Reymana w Krakowie przestrzeni dla kibiców odwiedzających R22. Przestrzeni, z którą będzie mógł identyfikować się każdy Wiślak, chętnie do niej wracając nie tylko przy okazji meczów domowych Białej Gwiazdy. Projekt sklepu przygotowany został z olbrzymią starannością, uwzględniając wszelkie niezbędne elementy wiślackiego DNA. Wystrój miejsca to połączenie nowoczesności i stylu loftowego ze stadionowym klimatem. Wnętrze oraz zabudowa meblowa pozostaje jedynie tłem dla zróżnicowanej oferty produktowej w pełnej trójkolorowej gamie kolorystycznej. Całość dopełniona została przez interaktywne elementy elektroniczne.
Przed wcieleniem projektu w życiu przedstawiciele klubu odpowiedzialni za jego koordynację odwiedzili kilka europejskich klubów, uczestnicząc w praktycznych warsztatach studyjnych, podczas których zaczerpnęli istotną wiedzę dotyczącą aktualnych trendów, zyskując informacje z zakresu funkcjonowania sklepów piłkarskich i pozyskując ważne know-how, także dotyczące nowoczesnych rozwiązań digital signage. Ugoszczeni zostali m.in. przez Borussię Dortmund, Borussię Mönchengladbach, Spartę Praga czy Dynamo Kijów.
Realizacja przedsięwzięcia była priorytetem dla Właścicieli i Zarządu Wisły Kraków, którzy doskonale zdają sobie sprawę z potrzeby istnienia takiego miejsca. Pomimo trudności spowodowanych pandemią udało się pomyślnie zakończyć prace modernizacyjne i oddać w ręce kibiców nowy Fanshop o łącznej powierzchni komercyjnej 505 metrów kwadratowych wraz z częścią magazynową o powierzchni 267 metrów kwadratowych. We wnętrzach sklepu pojawiły się dziesiątki nowych projektów przeznaczonych do wykorzystania w poszczególnych obszarach życia codziennego, znacznie została rozbudowana kolekcja męska, a w niedługim czasie w pozostałych segmentach pojawią się kolejne propozycje, w tym również linia produktów dedykowana Socios Wisła Kraków. Asortyment będzie wprowadzany do oferty systematycznie również w następnych tygodniach po otwarciu Fanshopu.
Sponsorem sklepu i głównym wykonawcą został Interior Commercial Space – wieloletni Partner Wisły Kraków, który uczestniczył już w wielu pracach przy R22, odpowiadając m.in. za stworzenie Strefy Skyboxów na Trybunie Wschodniej – Interior Premium Space – czy modernizację Loży Prezydenckiej.
Miano Sponsora Sklepu przypadło Stowarzyszeniu Socios Wisła Kraków, które wsparło projekt finansowo, pomagając w znacznym stopniu w realizacji przedsięwzięcia.
Partnerem Sklepu została firma STALCO, która wyposażyła przestrzeń w komplet umeblowania. Nowoczesne regały, gabloty, kosze na produkty, przymierzalnie czy zabudowa kas w stylu industrialnym zostały zaprojektowane i wykonane specjalnie dla Wisły Kraków.
Drugi z Partnerów to MAXFLIZ – firma założona w 1992 roku, posiadająca 30-letnie doświadczenie w usługach związanych z kompleksowym wyposażeniem wnętrz.
Partner technologiczny to EXPANDER INTEGRATOR IT, czyli przedsiębiorstwo od lat współpracujące z Białą Gwiazdą. Firma zadbała o wyposażenie przestrzeni w nowoczesne rozwiązania technologiczne w ramach digital signage, wykonując także wszelkie niezbędne instalacje.
Realizacja Fanshopu nie byłaby możliwa bez współpracy z Zarządem Infrastruktury Sportowej w Krakowie, który umożliwił klubowi adaptację powierzchni według opracowanej koncepcji projektowej.