fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Wisła z nowymi sponsorami

Wisła Kraków nie próżnuje po zmianie właścicielskiej, klub ogłosił ostatnio pozyskanie dwóch sponsorów – Kortrans oraz Profix

Kortrans to firma transportowo-spedycyjna, świadcząca usługi w zakresie transportu drogowego krajowego i międzynarodowego. „Rozumiemy znaczenie wspierania sportu oraz budowania wizerunku poprzez sport. Jako młoda, ale już doświadczona, firma podejmujemy śmiałe i stanowcze decyzje, które w niełatwych dla sportu czasach mają na celu jego wsparcie i budowanie wzajemnych relacji” – mówi Agata Koprynia, Prezes Zarządu Kortrans Sp. z o.o.

Profix z siedzibą w Krakowie to czołowy producent i wykonawca hal stalowych. „Mamy nadzieję, że nasza pomoc przyczyni się do dynamicznego rozwoju klubu. Skąd decyzja o zaangażowaniu się naszej firmy w wiślacki projekt w charakterze Sponsora? Odpowiedź jest prosta – przywiązanie do Wisły Kraków. Od dziecka kibicuję Wiśle. Na pierwszy mecz zabrał mnie tata, a przy Reymonta grał też mój dalszy wujek, Andrzej Targosz” – mówi Krzysztof Targosz, Członek Zarządu firmy Profix.

Szczegółów współpracy nie ujawniono, z pewnością nie są to jednak sponsorzy odgrywający znaczącą role w strukturach klubu.

Źródło: Wisła Kraków

Najnowsze

#FortunaGdyPełnaTrybuna w Fortuna 1 Lidze

Fortuna rzuca wyzwanie wszystkim fanom drużyn występujących w pierwszej lidze Za każdego kibica, który między 19 a 28 października ...

Całość ›

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę

Sklep Decathlon dołącza do grona partnerów ONICO Warszawa Nowa umowa z popularnym sklepem sportowym będzie obowiązywać do końca ...

Całość ›

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci

Mobilna aplikacja Widzewa, którą klub oficjalnie zaprezentował podczas poniedziałkowej konferencji prasowej poświęconej ramowemu ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę https://t.co/FI8pOmMvm4

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci.
#sponsoringsport #widzewlodz #aplikacja https://t.co/J5Xg05meEi