Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Wisła Kraków sprzedaje swoje akcje

Od wtorku 5 lutego Kibice Wisły Kraków mogą mieć wpływ na losy ukochanego klubu – jako współwłaściciele mogą współtworzyć dalszy ciąg wieloletniej historii. Jest to pierwsza tego typu inicjatywa w Polsce, która umożliwia podwyższenie kapitału piłkarskiej spółki za pomocą dedykowanej platformy.

Ostatnie wydarzenia sprawiły, że Biała Gwiazda znalazła się w trudnej sytuacji finansowo-organizacyjnej. Utrata licencji oraz płynności finansowej mogły wykluczyć klub z rozgrywek Lotto Ekstraklasy i doprowadzić do jego upadku.

Misji ratowania Wisły podjęły się jednak osoby, którym los 13-krotnego mistrza Polski nie był obojętny. Dzięki heroicznej walce udało się utrzymać klub przy życiu. Finansowego wsparcia w formie pożyczki udzielili Jakub Błaszczykowski, Jarosław Królewski oraz Tomasz Jażdżyński. Ogromną rolę po raz kolejny odegrali także Kibice, organizując rozmaite zbiórki, dokonując zakupu klubowych pamiątek czy ostatnio włączając się w akcję nabycia karnetów.

Kolejnym krokiem, jaki podjęliśmy jest emisja equity crowdfundingowa, która da nam więcej czasu na odpowiednią reorganizację klubu. Sympatycy Białej Gwiazdy mają 14 dni na nabycie akcji na platformie Beesfund, co pozwoli na podwyższenie kapitału spółki o 4 000 000 zł.

Fani dokonają wyboru spośród 11 dostępnych pakietów, których ceny wahają się od 100 do 100 000 zł, zyskując także w ten sposób wyjątkowe nagrody. Każdy akcjonariusz otrzyma również imienny dokument, będący potwierdzeniem zjednoczenia wiślackiej społeczności.

Najnowsze

STS na froncie koszulek Ruchu

STS podpisał kontrakt sponsorski z Ruchem Chorzów, na mocy którego został sponsorem strategicznym 14-krotnego mistrza Polski Logo ...

Całość ›

DB Protection współpracuje z Pogonią

Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...

Całość ›

Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”

Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›