Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Wirtualny komplet Olympique Lyon

Olympique Lyon zaprezentowała czwarty komplet meczowy na sezon 2020-2021. Stroje przygotowane przez markę Adidas dostępne są jednak tylko wirtualnie w grze wideo FIFA 21 od EA SPORTS.

Kilka miesięcy temu podczas głosowania kibice klubu mogli wybrać odpowiedni komplet z czterech różnych projektów. Wybrano komplet „Rio”, na którym znajduje się czerwono-niebieski wzór związany z klubowym lwem, całość ma uczcić szczególne relacje między Brazylijczykami a klubem.

– „Takie podejście wzmacnia naszą pozycję jako przyszłościowo myślącej marki sportowej” – wyjaśnia Sylvain Bouchès, dyrektor ds. Marketingu w adidas France, w komunikacie prasowym. – „Olympique Lyon jest głównym partnerem i sojusznikiem, z którym podzielamy wartości innowacji i wydajności. Z przyjemnością prezentujemy czwartą cyfrową koszulkę, wykonaną we współpracy ze kibicami Olympique Lyonnais, ale także dzięki EA SPORTS, która zrealizowała projekt. Poprzez koszulkę czcimy sport, ale przede wszystkim świetną współpracę. „

„oszulka ma pióropusz piór w nawiązaniu do corocznego karnawału w RIO, rodzinnym mieście Bruno Guimaraesa, pomocnika Olympique Lyon. Lew, symbol Olympique Lyon, jest ukryty między logo Adidas a herbem klubu. Ta symbioza między Brazylią a Lyonem umożliwia uzyskanie wyjątkowej koszulki, dostępnej wyłącznie w trybie w FIFA 21 ”– dodał w komunikacie prasowym.

Adidas w przeszłości realizował podobne inicjatyw z Realem Madryt, Manchesterem United, Juventusem i FC Bayern Monachium w FIFA 18, a następnie w FIFA 19 .

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›